Historial acadèmico-professional  de l'Antoni Giner i Arbusà

Antoni

1. Dades personals

Nascut a Barcelona al barri del Clot,  l'1 de maig de 1 954. Casat. Un fill. Domiciliat a Cardedeu a l'Avinguda Àngel Guimerà  , 91, Esc. A, 2n 1a. Telèfon 938712071.

2. Estudis realitzats

Batxillerat elemental i superior a l'Escola Nausica de Barcelona (ensenyament lliure). COU (pla experimental i pilot) a l'lnstitut Joanot Martorell d'Esplugues de Llobregat.

Llicenciat en Ciències, Secció Biològiques, per la Facultat de Ciències de la Universitat Autònoma de Barcelona, 4a promoció (1972-1977).

Graduat per la mateixa Universitat el 1980.

3. Altres estudis

Certificat d'Aptitud Pedagògica per l'Institut de Ciències de l'Educació de la Universitat Politècnica de Catalunya (1981).

4. Docència a la Universitat

Professor Encarregat de Curs de la Càtedra de Microbiologia Agrícola de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyers Agrònoms de Lleida de la UPC (1978 - 1983).

5. Docència a l'Ensenyament Secundari

Professor del Seminari de Ciències Naturals del Col·legi Municipal Homologat de Batxillerat "Roser Pujades" (ex- C.L.A.) de Cardedeu (1978-1980).

Professor de Biologia i Geologia de I'IES Arquitecte Manuel Raspall de Cardedeu (1980-2006)

6. Docència com a formador de formadors

Professor dels cursos per a l'obtenció del Certificat d'Aptitud Pedagògica a l'lnstitut de Ciències de l'Educació de la Universitat Politècnica de Catalunya (1981-1988).

Formador de l'lnstitut de Ciències de l'Educació de la Universitat de Barcelona (1 988-2 009).

7. Activitat política

Regidor de Promoció Econòmica, Urbanisme i Obres de l'Ajuntament de Cardedeu (1999-2003).

8. Publicacions

¿Por qué comemos? Juntament amb C. Albaladejo, M. Morguí­, M. Nistal i M. L. Rubio. Madrid: Ed. Alhambra (1986).

El Cos Humà . Iniciació a l'Anatomia i Fisiologia Humana. Juntament amb C. Albaladejo, M. Morguí­, M. Nistal i M.L. Rubio. Madrid: Ed. Alhambra (1987).

La Natura en Acció, Juntament amb C. Albaladejo, M. Morguí­, M. Nistal i M. L. Rubio. Bilbao: Ed. EGA  (1995).

El Manteniment del Cos. Juntament amb C. Albaladejo, M. Morguí­, M. Nistal i M. L. Rubio. Bilbao: Ed. EGA (1995).

Estudi d'un Mercat. Juntament amb C. Albaladejo, M. Morguí­, M. Nistal i M. L. Rubio. Bilbao: Ed. EGA  (1996).

Materials del nostre Entorn. Juntament amb M. Morguí­, M. Nistal i M.L. Rubio. Bilbao: Ed. EGA (1996).

El Paisatge. Juntament amb M. Morguí­, M. Nistal i M.L. Rubio. Bilbao: Ed. EGA (1996).

El Jardí­ del Museu-Arxiu  Tomàs Balvey. Guia pràctica de visita. Juntament amb M.A. Bonet. Cardedeu:  Museu-Arxiu Tomàs Balvey. Ajuntament de Cardedeu  (2007).

9. Entitats cientí­fiques

Col·legiat en el Col·legi de Biòlegs
Col·legiat en el Col·legi de Doctors i Llicenciats en Filosofia i Lletres i en Ciències de Catalunya i Balears
Soci numerari de l'American Society for Microbiology
Soci numerari de la Institució Catalana d'Estudis Agraris
Soci numerari de la Institució Catalana d'Història Natural
Soci numerari i fundador de la Lliga per a la Defensa del Patrimoni Natural (DEPANA)
Soci numerari de la Societat Catalana de Biologia
Soci numerari de la Xarxa d'Innovació Pedagògica

10. Ocupació actual

Professor de Biologia i Geologia de Ia Secció d'Institut Pla Marcell de Cardedeu (2006-201-) del Carrer Ramon i Cajal, 58. Telèfon 938713866, Fax 938711152.