L'activitat Problemes a l'esprint és una activitat en línia de resolució de problemes de matemàtiques,
per a la qual la denominació de "a l'esprint" prové del fet que el centre guanyador és el primer que envia un missatge de correu electrònic amb totes les solucions correctes a les qüestions que es plantegen..

• està adreçada a equips de centre, formats per alumnes del cicle superior de primària.
  • es pot fer molt bé amb equips "internivells" (alumnes de 5è i 6è) , organitzats de la manera que en cada centre es consideri més eficaç.
  • té aspectes de "relleus" perquè cal una tasca de col·laboració entre diversos membres de l'equip, que s'han de passar informació de l'un a l'altre.

Infomació sobre les tres edicions anteriors, que tenen exactament la mateixa estructura del joc que la de 2012.

Informació sobre edicions anteriors, on segur que trobeu "problemes per entrenar". El plantejament de l'activitat ha estat sempre el mateix però han anat variant un poquet el nombre de problemes plantejats i altres detalls.