ELS IMANTS

INTRODUCCIÓ

TASCA

PROCÉS

AVALUACIÓ

CONCLUSIÓ

CRÈDITS

 

 

 

INDEX

  • Heu de buscar informació sobre l'aspecte o aspectes que us toqui treballar .Us ajudeu de les adreces que trobareu a la pàgina recursos .
  • Aquesta activitat no l'heu de fer tota tots, està repartida en alumnes i ,ii ,iii, i els grups en 1,2,3,4.( Per tant si tu ets un alumne del grup 3 i ets el iii t'has d'encarregar del treball assenyalat en iii3).Ho heu entès ?No ?Doncs pregunteu-me i us ho torno a explicar.
  • Llegiu bé la informació.
  • Guardeu la part que us interessa a una carpeta on l'anomeneu amb el nom del grup ( A1 , A2 , A3 , A4 ,B1 B2 , B3 , B4 ) i la vostra informació l'anomeneu amb el nom indicatiu de la part que treballeu.Guardeu també imatges.

Alumnes i .Coneixement dels imants.

i1.Què són

i2.Els pols ,com es diferencien.

i3.Origen , com s'obtenen ,com es fabriquen .

i4.Utilitats.

Alumnes ii .La brúixola

ii1.Què és.Tipus.

ii2.Descobriment.Part històrica.

ii3.Pol magnètic i pol terrestre.

ii4.Utilitats.

Alumnes iii .Informació sobre conceptes magnètics.

iii1.Magnetisme .Camp magnètic . Unitats de mesura.

iii2.Electromagnetisme.

iii3.Els motors i el magnetisme.

iii4.Aplicacions mèdiques i altres.

tornar