ASTRONOMIA A L’IES RAMON MUNTANER DE FIGUERES

PROJECTES D’INVESTIGACIÓ

CURS 1999-2000

Amb la implantació plena de la reforma al nostre centre, enguany hem donat una orientació definitiva al projecte d'Astronomia de 1er de Batxillerat, basat en l'aprenentatge de l'ús dels recursos instrumentals de què disposem: telescopis, cambres CCD, filtres fotomètrics i altres accessoris.

Hem optat per la constitució de grups d'investigació que desenvolupin projectes de recerca permanents, que puguin mantenir-se d'un any per l'altre i que siguin realitzables amb l'instrumental que tenim. Tanmateix, la naturalesa del treball permet que, els alumnes, si ho desitgen, poden aprofitar la tasca realitzada per a elaborar el treball de recerca de l'any vinent. D'aquesta manera, han sorgit dues propostes, que els mateixos alumnes descriuen:

Pere Horts