Objectius generals de la proposta d'ornamentació

A partir d'aquesta característica que fa referència al contrast entre el fons i les figures dalinianes, proposo el desplegament de diverses activitats d'ornamentació hivernal o nadalenca que serveixin per embellir i dalinitzar els espais comuns de l'escola. De tal manera que es generi un ambient d'expectació , que ens aboqui (tant a mestres com a alumnes) a realitzar una primera immersió envers la magia de l'obra de Salvador Dalí.

Els objectius bàsics que es pretenen assolir són els següents:

- Despertar l'interés i la curiositat dels infants envers el món de l'art i dels artistes plàstics.

- Desvetllar les capacitats de percepció i d'observació, tot cercant de forma lúdica diversos elements en les obres dalinianes.

- Crear una atmosfera estranya i irreal en els passadissos i espais comuns de l'escola , que indueixi a plantejar-se qüestions i a voler saber més sobre la vida i l'obra de l'artista empordanès.

- Programar tot un seguit d'activitats creatives de tipus plàstic, per decorar de forma individual els diversos elements dalinians i pintar de forma col·lectiva els diversos fons proposats (avets).

- Fomentar l'educació de la sensibilitat i del gust estètic, ajudant a formar el sentit crític davant d'allò que ens suggereix una obra artística.

- Potenciar el treball conjunt de tot l'equip docent i plantejar les activitats d'ornamentació del centre, a partir d'un mateix centre d'interés o objectiu comú.

Si tens cap dubte sobre aquest apartat, posa't en contacte amb cgarrig2@xtec.net