iii8.gif (1456 bytes)A la pàgina principal d'experiències de centres

   
Centre:
CEIP Pla de Dalt
Camp:
Còmic
Nivell:
C.S. de Primària
 
Descripció de l'experiència «TREBALL DEL CÒMIC»
 
MOTIVACIÓ:

Proposar la idea d’escriure un còmic, inèdit. enquadernar-lo i fer-ne un llibre de lectura pels alumnes de cicle mitjà.

PASSOS PER A LA REALITZACIÓ DEL CÒMIC:

1.- Previament passar una enquesta per saber quin coneixement tenen dels còmics.

2.- Dibuixar el/s personatge/s protagonistes del seu còmic; fer-ne un retrat. Insistir en:
-
ha de ser fàcil de dibuixar en diferents accions.
- ha de poder córrer moltes aventures.

3.- Analitzar, per grups de 2, còmics que hagin portat i trobar els elements que entren en el còmic. Anotar-ho en un full.
-tipus de bafarades.
-sorolls.
-moviments.
-exclamacions.

4.- Per parelles escriure l’esborrany de la història: títol, començament, nus i desenllaç. Extensió de la historieta: de 6 a 12 vinyetes.

5.- Començar a fer la història definitivament en net. Exigirem:
bona distribució de vinyetes.
lletra majúscula entenedora.
dibuixos precisos i acurats.
coherència en la història.
bona ortografia.

6.- Escollir el títol del llibre que recollirà totes les historietes.

7.- Enquadernació.

NOTA:
Els còmics poden ser sobre un mateix personatge que s’escollirà entre els presentats pels diferents grups o bé còmics totalment diferents.

Responsable del projecte: Josep Espuña

   
A l'experiència anterior A l'experiència següent