CEIP Pompeu Fabra d'Anglès
CS de Primària

Descripció de l'experiència «Optativa: Taller d'imatge»

Hi participen els alumnes de 5è i 6è que l'han triat com a optativa. L'escola oferta optatives als alumnes de Cicle Superior. És una activitat contemplada al pla anual i aprovada per Consell Escolar. Aquest curs les optatives proposades eren revista, museu, expressió corporal, taller d'imatge i hort-jardí-cuina.

Tenim problemes de material. L'escola no disposa de càmera i hem d'utilitzar la de la mestra, però sí tenim els monitors nous i els magnetoscopis del curs anterior, i el material gràfic que va arribant a l'escola. També hem comprat un trespeus i els cables per poder fer activitats de circuit tancat. Valorem molt positiva l'ajuda rebuda per part del PMAV d'assessorament i préstec de material.

Aquest és el primer curs que s'ofereix aquesta optativa. Hem començat amb activitats molt bàsiques com familiaritzar-nos amb el vocabulari, tant d'aparells com dels mitjans àudiovisuals i d'utilització de la càmera. Per practicar hem triat dues opcions: una són les activitats de circuit tancat de caire tècnic, i l'altra planificar i repartir-nos l'enregistrament de les festes i activitats que celebrem a nivell d'escola. El primer trimestre han estat les optatives, la Castanyada i el Nadal. Amb aquest material al mes de gener amb la taula d'edició vam fer un primer muntatge. Els va motivar molt i tenen ganes de repetir l'experiència.

Responsable de l'experiència: Ma. Àngels Quintana