ࡱ> 7Root EntrydO)hs-PowerPoint Document(HRSummaryInformation(` DocumentSummaryInformation8* ,  !"#$%&'()*+./01234568,(   !6http://www.elperiodico.com/6http://www.elperiodico.com/l(http://www.avui.com/(http://www.avui.com/t,http://www.elpais.com/,http://www.elpais.com/8http://www.lavanguardia.com/8http://www.lavanguardia.com/<http://www.vilaweb.com/elpunt/<http://www.vilaweb.com/elpunt/x.http://www.eltemps.net/.http://www.eltemps.net/|0http://www.catradio.com/0http://www.catradio.com/6http://www.tvcatalunya.com/6http://www.tvcatalunya.com/|0http://www.cadenaser.es/0http://www.cadenaser.es/h&http://www.bbc.com/&http://www.bbc.com/x.http://www.bbcnews.com/.http://www.bbcnews.com/h&http://www.cnn.com/&http://www.cnn.com/l(http://www.time.com/(http://www.time.com/t,http://www.lemonde.fr/,http://www.lemonde.fr/x.http://www.corriere.it/.http://www.corriere.it/h&http://www.rtve.es/&http://www.rtve.es/x.http://www.reuters.com/.http://www.reuters.com/d$http://www.ap.org/$http://www.ap.org/h &http://www.afp.com/&http://www.afp.com/h!&http://www.efe.com/&http://www.efe.com// 0DArialNew RomanTT&ܖ 0ܖ"DWingdingsRomanTT&ܖ 0ܖ DTimes New RomanTT&ܖ 0ܖ@ .  @n?" dd@  @@`` X $ ( 0AA@8 3ʚ;ʚ;g4BdBd 0ppp@ <4dddd w 0T& 80___PPT10 ppLa informaci i les seves fontsNrea de Llengua Catalana 2n Cicle d ESO"" Objectius Conixer les diverses fonts d informaci (televisi, rdio, premsa i premsa a Internet) Diferenciar entre una font i l altra: saber trobar els avantatges i els inconvenients de cadascuna d elles. Produir de missatges en funci de la font que els ha de distribuir. Ser capa de triar la font d informaci ms adequada a cada tipus de notcia i esdeveniments en funci de cada moment. Saber valorar la dimensi esttica dels continguts audiovisuals Utilitzar la tecnologia audiovisual com a mitj d expressi. Diferenciar entre notcia i fet real Reflexionar sobre el que la imatge explica i el que el text no explica. Conixer que el nombre de notcies que es poden donar s limitat. Descobrir que les imatges d impacte poden influir en els nostres sentiments Reflexionar sobre com pot influir la notcia en la poblaci. Reflexionar sobre quan hem de posar o no hem de posar una imatge vinculada a la notcia.P Activitats : Enregistrament d un noticiari del mateix dia a la rdio i la televisi. Consulta de les notcies a la premsa a escrita i a la premsa amb presncia a Internet. Confecci d una llista que presenti les caracterstiques prpies de cada mitj posant mfasi en les mancances i els aspectes positius de cada mitj en comparaci amb els altres. Enregistrament de la locuci d una notcia per a la rdio i per a la televisi (en aquest cas caldria debatre la necessitat o convenincia d incloure imatge fixa i/o en moviment). Creaci de la mateixa notcia de l apartat anterior per a la premsa escrita (en aquest cas caldria diferenciar entre la premsa diria i la que t una periodicitat ms llarga; tamb caldria debatre la necessitat d incorporar imatge). Confecci d una llista amb els avantatges i els inconvenients que s han trobat en cada mitj a l hora de confegir la notcia. A partir d una notcia trgica, donar la informaci per a la rdio; per a la televisi (es podria explicar la notcia nicament amb paraules, noms amb imatges o combinant imatges i paraules); i per a la premsa escrita (amb imatges i sense). Es podria encetar una discussi sobre la possibilitat d influir, mitjanant la presncia d unes imatges o d unes altres, en la percepci de la magnitud de la tragdia per part dels receptors.P Avaluaci BPodrien ser els mateixos alumnes qui avaluessin el treball dels companys. Per una part, els autors de les informacions haurien d explicar quin objectiu buscaven en produir les diverses informacions. Per la seva banda, els alumnes avaluadors haurien de valorar si l objectiu s ha acomplert.!Recursos7www.elperiodico.com www.avui.com www.elpais.com www.lavanguardia.com www.vilaweb.com/elpunt/ www.eltemps.net www.catradio.com www.tvcatalunya.com www.cadenaser.es www.bbc.com www.bbcnews.com www.cnn.com www.time.com www.lemonde.fr www.corriere.it www.rtve.es www.reuters.com www.ap.org www.afp.com www.efe.com 8P8 "         0 0  0 / 0/D 0D\ 0\l 0l} 0} 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0  0)! 0)5  0` 3fffff3̙3f̙` ̙3f` ff3f` f33f3f` 3ffƍ` fff3` f33̙` 3f|>?" dZ@$?lKd@   l@  P`lA n?" dd@   @@``PT   @ ` `p>> \ T   (   .T    "\\    "h   s *"    $0e0e BCDELF>5%8c8c     ?1d0u0@Ty2 NP'p<'p@A)BCD|E?|b4"%>Ul @   `c"$  f\    "n"   0G"r  B T??"  <lNxGH "` x g3Feu clic aqu per editar l'estil de ttol del patr4 4C  6Qx " x kFeu clic aqu per editar els estils de text del patr Segon nivell Tercer nivell Quart nivell Cinqu nivell6   l    `0Wx ??"`>  x V*      `Pax ??"`@a  x V*     `(jx ??"\5 x Z*  B  s *޽h ? 3fffff3̙3f̙80___PPT10.hs Cpsulas   0    $# (  $T p $ "p $ 6Txx"@  F 0 " $ BxG0* "pp  F 0 rZ    $# "  n" $B 0G" R r $ T??"L   $ <x "4 `  x l8Feu clic aqu per editar l'estil de subttols del patr.9 9  $  `\x ??"`>  x Z*     $  `țx ??"`@a  x V*    $  `Dx ??"`0 x Z*  #"  $  f8xG0* ??"p  x g3Feu clic aqu per editar l'estil de ttol del patr4 4B $ s *޽h ? 3fffff3̙3f̙80___PPT10.hs0 0  0(  x  c $L $p   x  c $IJ$4 `   H  0޽h ? 3f3ff80___PPT10.Z0  0 0 0(   x  c $`8 `  8 x  c $l8  8 H  0޽h ? 3f3ff80___PPT10.[,0  0 @0(  x  c $T_ `  _ x  c $H_  _ H  0޽h ? 3f3ff80___PPT10.[ 0  0 P0(  x  c $ `   x  c $   H  0޽h ? 3f3ff80___PPT10.c0  0 `0(  x  c $_ `   x  c $h   H  0޽h ? 3f3ff80___PPT10.dpr(pFILKMO,<Q Current UserU#Oh+'00 hp    ( La informaci i les seves fontsXavier CapsulesXavier7Microsoft Office PowerPoint@P u @-s[@hG g  wJ  y--$xx--'̙--$xPxP--'--J$#   " % (+-/122V2Y2\1_/a-c+e(f%f"feca_\YV--'3f--$ UU[[?[?[?U?UU--'--$ UUVWXYZ[[[UU--'@"Arial-. 3f2 $ La informaci."Systemq-@"Arial-. 3f 2 $I.-@"Arial-. 3f!2 $Pi les seves fonts.-@"Arial-. ff 2 AS.-@"Arial-. ff2 AWrea de Llengua .-@"Arial-. ff2 HSCatalana.-@"Arial-. ff2 QS 2n Cicle e.-@"Arial-. ff 2 Qkd.-@"Arial-. ff 2 Qn.-@"Arial-. ff 2 QoESO.-@՜.+,D՜.+,x4     Presentaci en pantallaHR/  Arial WingdingsTimes New Roman Cpsulas La informaci i les seves fonts Objectius Activitats Avaluaci Recursos Tipus de lletra utilitzatsPlantilla de dissenyTtols de les diapositives 8@ _PID_HLINKSAxhttp://www.elperiodico.com/http://www.avui.com/http://www.elpais.com/http://www.lavanguardia.com/http://www.vilaweb.com/elpunt/http://www.eltemps.net/http://www.catradio.com/http://www.tvcatalunya.com/http://www.cadenaser.es/http://www.bbc.com/http://www.bbcnews.com/http://www.cnn.com/http://www.time.com/http://www.lemonde.fr/http://www.corriere.it/http://www.rtve.es/http://www.reuters.com/  !"#$%&'()+,-./0123456789:;<=>?@ABCDEFGHIJKLMNOPQRSThttp://www.ap.org/http://www.afp.com/http://www.efe.com/_$R..avallunablava