Llegim i escrivim per Carnestoltes

Motivació: Durant aquest mes els nens estan motivats per les rues, desfilades, comparses..., del municipi i de l'entorn.

Activitat: Confeccionar un llibre de lectura per alumnes de P5.

Com s'ha elaborat el treball: Hem agafat d’una revista de fotos de disfresses, les hem escanejades i manipulades fins que hem obtingut la mida que ens interessava.

La màquina de fotografiar digital també ha estat una bona eina de treball, ens ha servit per fer fotos dels nens i de les nenes de les dues classes de p5, s’han retallat les cares i s’han incorporat a la disfressa que hem pensat més adient.

Presentarem el treball com a llibre de lectura i d’escriptura de l’aula, però una vegada disposem de les disfresses i les fotografies pensem emprar-les per altres activitats que exposem a continuació:

Altres activitats possibles:

Ja veieu que les possibilitats són moltes, el que més costa és confeccionar el material.

Hem de dir que a l’escola hi ha dues classes de p5 i que el treball l’hem fet conjuntament per donar les mateixes possibilitats a les dues classes.

Carme Vila i Massegur i Rosa Ragolta Mateu