Aprendre un conte

Objectius: Facilitar la memorització de les seqüències del conte per a fer una representació teatral
Descripció del projecte:
Primer.- Presentar les escenes del conte, una rera l'altra, amb imatge i bafarades i si es possible amb el so corresponent a la pronúncia i que l'alumne tingui temps de repetir l'estructura.
Segon.- Tornar a pasar les escenes, sempre amb dos personatges i el narrador, i que hagin de recordar el text d'un d'ells.
Tercer.- Tornar a pasar les escenes, desordenades i sense text, i que ells el reprodueixin.

Àrea/àrees:
Llengües estrangeres: Anglès
Font de les imatges: Escàner, banc d'imatges
Nivell: CS Primària
Software d'adquisició d'imatges: Escaner, càmera
Software de tractament d'imatges: PSP
Software de presentació del projecte: MsWord, KidPix
Observacions:
Aquesta activitat està pensada en el marc de l'English Day d'enguany on hi haurà un taller de teatre amb la representació per grups interescoles del conte "Pretty Ritty" (el clàssic de la Rateta que escombrava l'escaleta), amb 7 personatges i 6 escenes.
El diàleg és molt senzill i breu així que l'activitat podria realitzar-se amb alumnes més petits.

MªÀngels Bartés i Busom