Juguem amb el cos

Els alumnes es fan fotografies entre ells. S'han de fer 3 fotografies a cada alumne: cara, pit i cames/peus, aproximadament des de la mateixa distància. Han de saber enquadrar la part del cos que han de fotografiar. Un cop tenim les fotografies, les enganxem en un mural. Cada alumne ha de confeccionar el seu cos. Cada setmana es poden intercanviar entre ells les diferents parts, i així confeccionar un cos imaginari i divertit: el cap d'en Quim amb el cos del Rafael i les cames de la Cristina...

Objectius generals

• Reconèixer les parts del cos a fotografiar.
  • Fotografiar les diferents parts del cos per separat: saber enfocar.
  • Identificar a qui pertanyen les fotografies.
  • Composar l'esquema corporal de cada alumne.
  • A partir d'imatges reals composar imatges imaginàries.

Competències bàsiques TIC-EA relacionades

• Establir relacions diferents entre imatges.
  • Aprendre a associar imatges parcialitzades amb el seu conjunt corresponent.
  • Classificar i associar imatges segons diferents criteris

© Les propostes de formen part dels materials de la 5a. sessió de SAIP 04/05: Els mitjans audiovisuals amb alumnes amb NEE, experimentats al CPEE Ventijol de Blanes; CPEE Font de l'Abella de Girona; CPEE Els Àngels de Palamós; CPEE Can Rigol del Prat de Llobregat; CPEE Ramon Suriñach de Ripoll.