El joc de les diferències

Fotografiarem la mateixa situació dues vegades introduint-hi un canvi: situacions amb objectes i situacions amb alumnes. Els alumnes participaran en l'elaboració de la presentació en PowerPoint. Es tracta de veure'n les diferències. També ho podem complicar més o menys, afegint més d'una diferència. Vindria a ser com un dels jocs de les diferències que habitualment trobem en les seccions de passatemps dels diaris. És molt important que el trespeus no es mogui. Si tenim ocasió de fer l'enregistrament amb un comandament a distància, sense haver de manipular la càmera, no hi haurà moviments en l'enquadrament, tot i que li podem donar l'acabat final amb un programa de tractament d'imatge.

Objectius generals

• Llegir i analitzar una imatge.
  • Ser conscients de la importància del trípode per fer que la camera no es mogui.
  • Utilitzar correctament la camera de fotos.
  • Ser respectuosos amb les produccions dels companys.

Competències bàsiques TIC-EA relacionades

• Produir missatges audiovisuals utilitzant la fotografia.
  • Observar i descriure els elements que apareixen en una imatge fixa.
  • Associar imatges a text.
Clica per veure un altre joc de les diferències

© Les propostes de formen part dels materials de la 5a. sessió de SAIP 04/05: Els mitjans audiovisuals amb alumnes amb NEE, experimentats al CPEE Ventijol de Blanes; CPEE Font de l'Abella de Girona; CPEE Els Àngels de Palamós; CPEE Can Rigol del Prat de Llobregat; CPEE Ramon Suriñach de Ripoll.