Parlem de nosaltres. Presentem-nos amb un vídeo

Per fer l'enregistrament cal tenir en compte diversos procediments:

- L'alumne que es presenta s'ha de saber el seu guió. Aquest guió es pot elaborar a partir de les respostes a preguntes senzilles, i ha de tenir una limitació de temps. (Uns 20", per exemple) (Vegeu apartat...)

- La intervenció davant la càmera ha de ser el més natural possible: si cal, es poden fer assaigs previs.

- L'alumne que es presenta ha de fer tota la presentació d'una sola vegada; si no és així hi haurà molta més feina a l'hora d'editar i el vídeo quedarà entretallat.

Cal utilitzar el sistema que sigui més còmode per tal d'il.lustrar si una presa és bona o no ho és, i que aquesta quedi reflectida d'una manera o altra en un full (llistat de preses relacionades amb minutatge, per exemple, si utilitzeu una càmera digital) o en el mateix enregistrament (veu del company que enregistra manifestant si la presa és bona o dolenta en acabar l'enregistrament)

La decisió sobre si una presa és o no és bona pot ser compartida entre l'alumne/a que es presenta, l'alumne/a que enregistra i el/la mestre/a.


  • Podeu utilitzar una claqueta (o una pissarra, o qualsevol altra estri) per iniciar cadascuna de les intervencions, que pot contenir el nom del projecte, el curs, el nom de l'alumne i el número de presa; començant l'enregistrament per la claqueta (com a les pel.lícules!), juntament amb un full de dades on s'especifiqui quina és la presa bona de cadascú, ajudarà a moure'ns per la cinta ja enregistrada i a trobar ràpidament quines són les preses bones.