|  
         Per fer l'enregistrament 
          cal tenir en compte diversos procediments: 
          - 
          L'alumne que es presenta s'ha de saber el seu guió. Aquest 
          guió es pot elaborar a partir de les respostes a preguntes senzilles, 
          i ha de tenir una limitació de temps. (Uns 20", per exemple) 
          (Vegeu apartat...) 
        
 - La intervenció 
          davant la càmera ha de ser el més natural possible: si 
          cal, es poden fer assaigs previs. 
         - L'alumne que es 
          presenta ha de fer tota la presentació d'una sola vegada; si 
          no és així hi haurà molta més feina a l'hora 
          d'editar i el vídeo quedarà entretallat. 
          Cal 
          utilitzar el sistema que sigui més còmode per tal d'il.lustrar 
          si una presa és bona o no ho és, i que aquesta quedi reflectida 
          d'una manera o altra en un full (llistat de preses relacionades amb 
          minutatge, per exemple, si utilitzeu una càmera digital) o en 
          el mateix enregistrament (veu del company que enregistra manifestant 
          si la presa és bona o dolenta en acabar l'enregistrament) 
        
 La decisió 
          sobre si una presa és o no és bona pot ser compartida 
          entre l'alumne/a que es presenta, l'alumne/a que enregistra i el/la 
          mestre/a. 
          
          
           
        
 
          - Podeu utilitzar una claqueta 
            (o una pissarra, o qualsevol altra estri) per iniciar cadascuna de 
            les intervencions, que pot contenir el nom del projecte, el curs, 
            el nom de l'alumne i el número de presa; començant l'enregistrament 
            per la claqueta (com a les pel.lícules!), juntament amb un 
            full de dades on s'especifiqui quina és la presa bona de cadascú, 
            ajudarà a moure'ns per la cinta ja enregistrada i a trobar 
            ràpidament quines són les preses bones.
 
         
        
       |