Parlem de nosaltres. Presentem-nos amb un vídeo

Realitzats els vídeos, cal publicar-los a Internet. En aquesta proposta no s'incrusten, com en parlem de les coses d'abans, en una pàgina web, sinó que es reprodueixen de manera independent. Cal, tanmateix, una pàgina WEB de partida des d'on poder visualitzar els vídeos.

Hauria de ser una pàgina que contingués una imatge de l'alumne que es presenta, del mateix estil que les presentacions del parlem de nosaltres elaborades amb imatge fixa, amb la diferència de que l'hipervincle no ha d'apuntar a un fitxer de so (*.wma) sinó a un fitxer de vídeo (*.wmv).

Les imatges fixes corresponents als alumnes que es presenten es poden agafar directament de projecte de vídeo de cada alumne, amb l'opció "tomar fotograma del vídeo

Podeu fer una fotografia de grup com a pàgina d'inici dels vídeos, senyalant amb Dreamweaver les diferents àrees corresponents als diferents alumnes perquè clicant damunt de cadascú de li desplegui el vídeo. Exemple