L'autor d'aquestes pàgines: Antonio Torrecillas
Currículum com a ensenyant dels escacs:
- Monitor de la Federació Catalana d'Escacs des de l'any 1983.
- Col·laborador com a professor dels cursos de formació de monitors d'escacs fets per la Federació Catalana d'Escacs els anys 1989, 1990, 1991 i 1992.
- Entrenador de la Federació Espanyola d'Escacs des de l'any 1998 (any en què es va crear el títol).
- Col·laborador com a entrenador en el programa de detecció de joves talents de la Federació Espanyola d'Escacs.
- Classes d'escacs  com a activitat extra-escolar en diferents clubs i escoles, i com a crèdit variable al meu centre de treball.

Currículum com a jugador d'escacs:
- Campió del Torneig Obert de Barcelona l'any 1989.
- Campió Inter-Territorial de Catalunya l'any 1990.
- Guanyador del Torneig Tancat internacional "Stadium Casablanca" a Saragossa el 1992, torneig on vaig fer una norma de Mestre Internacional.
- Campió Absolut de Catalunya l'any 1994.
- Integrant de l'equip UGA, Campió de Catalunya l'any 1985.
- Integrant de l'equip FOMENT, Campió de Catalunya l'any 1998.
- Integrant de l'equip Foment, tercer al Campionat d'Espanya l'any 1998.

Altres activitats relacionades amb el escacs:
- Col·laborador habitual a la revista Butlletí d'Escacs, editada per la Federació Catalana d'Escacs.
- Col·laborador habitual a la revista Atzucac.
- Col·laborador esporàdic a la revista Jaque.