FOTOGRAFIA:

El tìtol del treball" La més llarga de Barcelona d'Agustí Roqué, reforç amb fotografies" , es realment això.

Quan els nens al pati de l'escola van construir la seva obra i posteriorment la van dibuixar, dies després quedava el dibuix, però no la composició feta per cada infant (sense les fotografies no no es podia comparar l'obra feta anteriorment per cada nen, amb el seu dibuix ).

Es ha dir la fotografia s'ha fet amb un moment del temps ùnic, (com es la fotografia en sí, apropiar-se'n del moment i de l'espai que hi ha en cada foto).

El nens havien jugat amb el visor i les diapositives (molt lliurament), el fet de fotografiar, no va ser difícil per ells doncs amb sis anys deseguida van saber enquadrar i disparar, i fet de poder fer les fotos ells, els va donar molta importancia,
era la primera vegada que feien fotos de debó a l'escola.