ࡱ> ?f(   `Boris Mir2http://www.xtec.es/~bmir/~4Professor a l IES Arraona .http://www.arraona.net// 0LDArialܖS 0ܖ0tt 0"@ .  @n?" dd@  @@`` p0C , . 4 6 8 9 ? B D E G K L M O Q S T U W Y Z [ \ ^ ` b f g h p r t u v y | }                      0AA0 f@}?O ʚ;>a8ʚ;g4BdBd< 0dppp@ <4dddd@k 0t <4!d!d@l 0t><FLASHSPRING_PRESENTATION_TITLE4Boris Mir El perfil docent0___PPT10 ppv___PPT9X{?  %8Zbg F El perfil de mestre i professor 4$",#vv  El perfil de mestre i professor - deu consideracions personals - 4F","Eei1 La qualitat d un professor ve determinada per la seva capacitat de crear les condicions perqu l aprenentatge sigui possible. 1 La qualitat d un professor ve determinada per la seva capacitat de crear les condicions perqu l aprenentatge sigui possible.&E' 1 La qualitat d un professor ve determinada per la seva capacitat de crear les condicions perqu l aprenentatge sigui possible.&E'  1 La qualitat d un professor ve determinada per la seva noms de crear les condicions? perqu l aprenentatge sigui possible.:8' !On acaba el deure d ensenyar i on comena la llibertat d aprendre?FD   C !#2 Entre les diferents concepcions de la tasca docent est prenent fora la idea de professi en detriment de les concepcions de vocaci, ofici o art. "$2 Entre les diferents concepcions de la tasca docent est prenent fora la idea de professi en detriment de les concepcions de vocaci, ofici o art.&S : #*.2 Entre les diferents concepcions de la tasca docent s est prenent fora la idea de professi en detriment de les concepcions de vocaci, ofici o art.&U : $+82 Entre les diferents concepcions de la tasca docent s est prenent fora la idea professi docent? en detriment de les concepcions de vocaci, ofici o art.&R: %., s necessria tamb una vocaci docent?--, &,, s necessria tamb una vocaci docent?F- , '-3 La professionalitzaci de la tasca educativa implica un canvi de rol de professor-agent a professor-actor o, fins i tot, a professor-autor.bJ tt3 La professionalitzaci de la tasca educativa implica un canvi de rol de professor-agent a professor-actor o, fins i tot, a professor-autor.&vbJ -/3 La professionalitzaci de la tasca educativa implica un canvi de rol de professor-agent a professor-actor o, fins i tot, a professor-autor.:D#bJ .23 La professionalitzaci de la tasca educativa implica un canvi de rol de professor-agent a professor-actor? o, fins i tot, a professor-autor.&\#bJ /0C s compatible la condici de funcionari amb la de professor-actor?DC.3 03C s compatible la condici de funcionari amb la de professor-actor?6D .3 14C s compatible la condici de funcionari amb la de professor-actor?ND  .3 uuC s compatible la condici de funcionari amb la de professor-actor?fD f  .3 214 Les noves competncies docents exigides poden difuminar el paper central del treball a l aula amb els alumnes.   354 Les noves competncies docents exigides poden difuminar el paper central del treball a l aula amb els alumnes.&qO    463 Les noves competncies docents exigides poden difuminar el paper central del treball a l aula amb els alumnes?.:rL!   5763 La relaci amb els alumnes s purament professional?75  6863 La relaci amb els alumnes s purament professional?67  79{5 La professionalitzaci pot significar abordar la tasca docent en termes instrumentals i no en termes de cultura escolar. \ % 8;{5 La professionalitzaci pot significar abordar la tasca docent en termes instrumentals i no en termes de cultura escolar. &|j\ % :={5 La professionalitzaci pot significar abordar la tasca docent en termes instrumentals i no en termes de cultura escolar. &|j\ % ;>n5 La professionalitzaci pot significar abordar la tasca docent en termes instrumentals i no cultura escolar? &o]\  <?H Com encaixa una cultura escolar en un entorn ms professionalitzat? IGb =AH Com encaixa una cultura escolar en un entorn ms professionalitzat? NIb >:]6 Els valors i les finalitats educatives no es fonamenten en les competncies professionals. "[  ?B]6 Els valors i les finalitats educatives no es fonamenten en les competncies professionals. &^A"[  @C]5 Els valors i les finalitats educatives no es fonamenten en les competncies professionals. &^&6"[  AG^5 Els valors i les finalitats educatives? no es fonamenten en les competncies professionals. &_'6"\  BHt5 Els valors i les finalitats educatives, s adquireixen? &;7"8  DIz5 Els valors i les finalitats educatives, com s adquireixen? V>( ";  EJ7 Les competncies professionals han d anar acompanyades d una cultura pedaggica lligada a les finalitats i als valors de l educaci. "  FK7 Les competncies professionals han d anar acompanyades d una cultura pedaggica lligada a les finalitats i als valors de l educaci. &?7"  HM7 Les competncies professionals han d anar acompanyades d una cultura pedaggica? lligada a les finalitats i als valors de l educaci. &?6"  kk\7 La cultura pedaggica, l aprenem a l aula? 2/+",  ll17 La cultura pedaggica, la donem per suposada? 22."/  mj=7 La cultura pedaggica, la donem per suposada? La fomentem? >>0 ";  KPy8 Probablement, ens manca una cultura escolar compartida que reculli el millor de les diferents tradicions pedaggiques. "d  wwy8 Probablement, ens manca una cultura escolar compartida que reculli el millor de les diferents tradicions pedaggiques. &zB"d  xxy8 Probablement, ens manca una cultura escolar compartida que reculli el millor de les diferents tradicions pedaggiques. &zB"d  NSo8 Probablement ens manca una Cultura escolar? que reculli el millor de les diferents tradicions pedaggiques. &pA"Z  OT8 Existeix una cultura escolar especfica en l ensenyament pblic? &D@"A  PU8 Existeix una cultura escolar especfica en l ensenyament pblic? >D "A  JO9 La reflexi sobre les finalitats i els valors de l educaci ha de tenir presncia viva i entroncar-se en prctiques docents efectives."  RW9 La reflexi sobre les finalitats i els valors de l educaci ha de tenir presncia viva i entroncar-se en prctiques docents efectives.N=" "  SX9 La reflexi sobre les finalitats i els valors de l educaci ha de tenir presncia viva i entroncar-se en prctiques docents efectives.b=" "  TZO9 s necessria una reflexi pedaggica en el dia a dia dels centres educatius?PNO ppO9 s necessria una reflexi pedaggica en el dia a dia dels centres educatius?6P AO onM9 s possible una reflexi pedaggica en el dia a dia dels centres educatius?6NAM qqE9 s possible una reflexi pedaggica...igada a prctiques efectives?>F.( rrE9 s possible una reflexi pedaggica lligada a prctiques efectives?NF"E W\j10 L horitz educatiu del futur demana un professorat capa d incorporar noves competncies docents al voltant d una concepci rica i profunda de l educaci i de la cultura escolar."  Y^j10 L horitz educatiu del futur demana un professorat capa d incorporar noves competncies docents al voltant d una concepci rica i profunda de l educaci i de la cultura escolar.&>&R"  X]j10 L horitz educatiu del futur demana un professorat capa d incorporar noves competncies docents al voltant d una concepci rica i profunda de l educaci i de la cultura escolar.:>%'"  \cj10 L horitz educatiu del futur demana un professorat capa d incorporar noves competncies docents al voltant d una concepci rica i profunda de l educaci i de la cultura escolar.:>%'"  _ej10 L horitz educatiu del futur demana un professorat capa d incorporar noves competncies docents al voltant d una concepci rica i profunda de l educaci i de la cultura escolar.2>%A"  `dj10 L horitz educatiu del futur demana un professorat capa d incorporar noves competncies docents al voltant d una concepci rica i profunda de l educaci i de la cultura escolar.2<'A"  af$Moltes grcies per la vostra atenci%% $ ss4Aquesta presentaci va posar punt i final a la conferncia  El perfil de mestre i professor a crrec de Boris Mir, professor a l IES Arraona de Sabadell^i     0ir 0t    0` 33` Sf3f` 33g` f` www3PP` ZXdbmo` \ғ3y`Ӣ` 3f3ff` 3f3FKf` hk]wwwfܹ` ff>>\`Y{ff` R>&- {p_/̴>?" dd@,|?" dd@   " @ ` n?" dd@   @@``PR    @ ` ` p>>'L0 (    6Θ  `}  _+Haga clic para cambiar el estilo de ttulo , ,/  0ј  `  kHaga clic para modificar el estilo de texto del patrn Segundo nivel Tercer nivel Cuarto nivel Quinto nivel7    l  0ؘ ^ `  >*  04ޘ ^   @*  0 ^ `  @*H  0޽h ? 3380___PPT10.7 *Diseo predeterminado 0L0  (    <  Boris Mir Maig, 2007<    x  c $<   H  0޽h ? 33___PPT10i.7 +D=' 3= @B + 0L0 p  (      <I  Boris Mir Maig, 2007<    x   c $I<  I H   0޽h ? 33___PPT10i.7 +D=' 3= @B +I 0pL0 H@ (     0"`  H  0޽h ? 33___PPT10i.7 +D=' 3= @B +I 0 L0 H@(     0"`  H  0޽h ? 33___PPT10i.7 +D=' 3= @B +I 0L0 H@(     0ɱ"`  H  0޽h ? 33___PPT10i.7 +D=' 3= @B +I 0L0 H@@(     0Ա"`  H  0޽h ? 33___PPT10i.7 +D=' 3= @B +I 0pL0 H@`(     0`Z"`  H  0޽h ? 33___PPT10i.7 +D=' 3= @B +I 0XL0 H@(     0|_Z"`  H  0޽h ? 33___PPT10i.7 +D=' 3= @B +I 0L0 H@(     00"`  H  0޽h ? 33___PPT10i.7 +D=' 3= @B +I 0 L0 H@(     0"`  H  0޽h ? 33___PPT10i.7 +D=' 3= @B +I 0 L0 H@ (     0$"`  H  0޽h ? 33___PPT10i.7 +D=' 3= @B +I 0 L0 H@p(     0 "`  H  0޽h ? 33___PPT10i.7 +D=' 3= @B +I 0L0 H@@(     0 "` Z H  0޽h ? 33___PPT10i.7 +D=' 3= @B +I 0pL0 H@P(     0xZ"`  H  0޽h ? 33___PPT10i.7 +D=' 3= @B +I 0 L0 H@0 (     0bI"` I H  0޽h ? 33___PPT10i.7 +D=' 3= @B +I 0 L0 H@,(  , ,  0"`  H , 0޽h ? 33___PPT10i.7 +D=' 3= @B +I 0 L0 H@<(  < <  0P"`  H < 0޽h ? 33___PPT10i.7 +D=' 3= @B +I 0L0 H@0(  0 0  0%"`  H 0 0޽h ? 33___PPT10i.7 +D=' 3= @B +I 0L0 H@D(  D D  0Z"`  H D 0޽h ? 33___PPT10i.7 +D=' 3= @B +I 0L0 H@0L(  L L  044"`  H L 0޽h ? 33___PPT10i.7 +D=' 3= @B +I 0 L0 H@` (     0Gg  6  y--$xx--'@"Arial-. 2 iBoris ."System -@"Arial-.  2 iMir.-@"Arial-.  2 nMaig.-@"Arial-. 2 n, 2007.-@"Arial-.  2 v.-@"Arial-. 62 El perfil de mestre i professor .-@"Arial-.  2 v.-՜.+,D՜.+,T    $ Presentacin en pantallaOrganizacin; GB DArialDiseo predeterminadoDiapositiva 1Diapositiva 21 La qualitat dun professor ve determinada per la seva capacitat de crear les condicions perqu laprenentatge sigui possible.1 La qualitat dun professor ve determinada per la seva capacitat de crear les condicions perqu laprenentatge sigui possible.1 La qualitat dun professor ve determinada per la seva capacitat de crear les condicions perqu laprenentatge sigui possible.1 La qualitat dun professor ve determinada per la seva noms de crear les condicions? perqu laprenentatge sigui possible.DOn acaba el deure densenyar i on comena la llibertat daprendre?2 Entre les diferents concepcions de la tasca docent est prenent fora la idea de professi en detriment de les concepcions de vocaci, ofici o art.2 Entre les diferents concepcions de la tasca docent est prenent fora la idea de professi en detriment de les concepcions de vocaci, ofici o art.2 Entre les diferents concepcions de la tasca docent sest prenent fora la idea de professi en detriment de les concepcions de vocaci, ofici o art.2 Entre les diferents concepcions de la tasca docent sest prenent fora la idea professi docent? en detriment de les concepcions de vocaci, ofici o art.- s necessria tamb una vocaci docent?- s necessria tamb una vocaci docent?3 La professionalitzaci de la tasca educativa implica un canvi de rol de professor-agent a professor-actor o, fins i tot, a professor-autor.3 La professionalitzaci de la tasca educativa implica un canvi de rol de professor-agent a professor-actor o, fins i tot, a professor-autor.3 La professionalitzaci de la tasca educativa implica un canvi de rol de professor-agent a professor-actor o, fins i tot, a professor-autor.3 La professionalitzaci de la tasca educativa implica un canvi de rol de professor-agent a professor-actor? o, fins i tot, a professor-autor.D s compatible la condici de funcionari amb la de professor-actor?D s compatible la condici de funcionari amb la de professor-actor?D s compatible la condici de funcionari amb la de professor-actor?D s compatible la condici de funcionari amb la de professor-actor?q4 Les noves competncies docents exigides poden difuminar el paper central del treball a laula amb els alumnes.q4 Les noves competncies docents exigides poden difuminar el paper central del treball a laula amb els alumnes.r3 Les noves competncies docents exigides poden difuminar el paper central del treball a laula amb els alumnes?.73 La relaci amb els alumnes s purament professional?73 La relaci amb els alumnes s purament professional?|5 La professionalitzaci pot significar abordar la tasca docent en termes instrumentals i no en termes de cultura escolar. |5 La professionalitzaci pot significar abordar la tasca docent en termes instrumentals i no en termes de cultura escolar. |5 La professionalitzaci pot significar abordar la tasca docent en termes instrumentals i no en termes de cultura escolar. o5 La professionalitzaci pot significar abordar la tasca docent en termes instrumentals i no cultura escolar? I Com encaixa una cultura escolar en un entorn ms professionalitzat? I Com encaixa una cultura escolar en un entorn ms professionalitzat? ^6 Els valors i les finalitats educatives no es fonamenten en les competncies professionals. ^6 Els valors i les finalitats educatives no es fonamenten en les competncies professionals. ^5 Els valors i les finalitats educatives no es fonamenten en les competncies professionals. _5 Els valors i les finalitats educatives? no es fonamenten en les competncies professionals. ;5 Els valors i les finalitats educatives, sadquireixen? >5 Els valors i les finalitats educatives, com sadquireixen? 7 Les competncies professionals han danar acompanyades duna cultura pedaggica lligada a les finalitats i als valors de leducaci. 7 Les competncies professionals han danar acompanyades duna cultura pedaggica lligada a les finalitats i als valors de leducaci. 7 Les competncies professionals han danar acompanyades duna cultura pedaggica? lligada a les finalitats i als valors de leducaci. /7 La cultura pedaggica, laprenem a laula? 27 La cultura pedaggica, la donem per suposada? >7 La cultura pedaggica, la donem per suposada? La fomentem? z8 Probablement, ens manca una cultura escolar compartida que reculli el millor de les diferents tradicions pedaggiques. z8 Probablement, ens manca una cultura escolar compartida que reculli el millor de les diferents tradicions pedaggiques. z8 Probablement, ens manca una cultura escolar compartida que reculli el millor de les diferents tradicions pedaggiques. p8 Probablement ens manca una Cultura escolar? que reculli el millor de les diferents tradicions pedaggiques. D8 Existeix una cultura escolar especfica en lensenyament pblic? D8 Existeix una cultura escolar especfica en lensenyament pblic? 9 La reflexi sobre les finalitats i els valors de leducaci ha de tenir presncia viva i entroncar-se en prctiques docents efectives.9 La reflexi sobre les finalitats i els valors de leducaci ha de tenir presncia viva i entroncar-se en prctiques docents efectives.9 La reflexi sobre les finalitats i els valors de leducaci ha de tenir presncia viva i entroncar-se en prctiques docents efectives.P9 s necessria una reflexi pedaggica en el dia a dia dels centres educatius?P9 s necessria una reflexi pedaggica en el dia a dia dels centres educatius?N9 s possible una reflexi pedaggica en el dia a dia dels centres educatius?F9 s possible una reflexi pedaggica...igada a prctiques efectives?F9 s possible una reflexi pedaggica lligada a prctiques efectives?10 Lhoritz educatiu del futur demana un professorat capa dincorporar noves competncies docents al voltant duna concepci rica i profunda de leducaci i de la cultura escolar.10 Lhoritz educatiu del futur demana un professorat capa dincorporar noves competncies docents al voltant duna concepci rica i profunda de leducaci i de la cultura escolar.10 Lhoritz educatiu del futur demana un professorat capa dincorporar noves competncies docents al voltant duna concepci rica i profunda de leducaci i de la cultura escolar.10 Lhoritz educatiu del futur demana un professorat capa dincorporar noves competncies docents al voltant duna concepci rica i profunda de leducaci i de la cultura escolar.10 Lhoritz educatiu del futur demana un professorat capa dincorporar noves competncies docents al voltant duna concepci rica i profunda de leducaci i de la cultura escolar.10 Lhoritz educatiu del futur demana un professorat capa dincorporar noves competncies docents al voltant duna concepci rica i profunda de leducaci i de la cultura escolar.%Moltes grcies per la vostra atenciAquesta presentaci va posar punt i final a la conferncia El perfil de mestre i professor a crrec de Boris Mir, professor a lIES Arraona de Sabadell Fuentes usadasPlantilla de diseoTtulos de diapositivaB 8@ _PID_HLINKSA http://www.xtec.es/~bmir/http://www.arraona.net/ _ Usuario Usuario   !"#$%&'()*+,-./0123456789:;<=>?@ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ[\]^_`abcdefghijklmnopqrstuvwxyz{|}~Root EntrydO)Current UserSummaryInformation(PowerPoint Document(; DocumentSummaryInformation8l