ALTRES

· Concessió per la D.G. de Telecomunicacions de les llicències especials (ED3REC i ED3AAB) per experimentar les comunicacions a les escoles.

· Ha impartit diversos cursets de: fotografia, cinema, vídeo, electrònica, etc.

· Requerit com a membre de jurats qualificadors en fotografia, cinema, vídeo i informàtica.

· Delegat Local dels radioafeccionats (8-1975 a 8-1977).

· Membre d'AMSAT (Amateur Satellite Program) USA.

Coordinació d'intercanvis i activitats via Internet amb alumnes:

· Escola Kisato de Tosu (Japó), amb alumnes de primer d'ESO de l'IES Milà i Fontanalsde Vilafranca (BCN), per conèixer les costums del alumnes japonesos i donar a conèixer les nostres. L'activitat va acabar amb una comunicació en directa per videòfon. (1996-97).

· Vila de Hamrahlio de Reykjavik (Islàndia), l'escola Mediona i alumnes de segon d'ESO de l'IES Milà i Fontanals de Vilafranca del Penedès (BCN) (1997-98).

· Programa de TV "Redes" del canal internacional, va realitzar un monogràfic sobre Internet i van intervenir alumnes de primer curs d'ESO del centre que realitzaven aquest tipus d'activitats en la classe que impartia en Joan Boada.

· Els alumnes del crèdit variable "Descobrir l'Univers", de primer d'ESO de l'IES Milà i Fontanals van enviar una sèrie de missatges a l'Agencia Europea de l'Espai que van ésser gravats en un CD-ROM i enviat amb la sonda "Huygens" l'octubre de 1997 a Tità, satèl·lit de Saturn.

· Participació en el projecte "La vida i l'entorn dels joves europeus a l'inici del segle XXI" del programa Sócrates - Comenius 1. (2k-2002).

· Participació, amb els alumnes de l'escola "Estalella Graells" en l'activitat "24 hores al Ciberespai", 8-2-1996.

· Webmaster en la construcció de les pàgines de la Festa Major de Vilafranca amb els alumnes de l'escola pública "Estalella Graells", curs escolar 1995-96."Vilafranca Festa Major".

· Viatge de Jean Louis-Etienne al Pol Nord "Circum Polaris".