Bibliografia: Obres generals.

  1. Bransford, J. y otros (1990):"Teaching Thinking and Content Knowledge: Toward an Integrated Approcah", en Jones, B. e Idol, L.: Dimensions of Thinking and Cognitive Instruction, Hilsdale, New Jersey: Lawrence Erlbaum Asso,. pp. 381-413.
  2. Flavell, J. (1976):"Metacognitive aspects of problem solving". en Resnick, L.B.: The Nature of Intelligence.Hillsdale. L.E.A.
  3. Jager, M. (1989):"Thinking Skills Curricula: their Promise and Progress". Educational Psychologist, 24. pp. 25-77.
  4. Lipman, M., Sharp, A. y Oscayan, F. (1980):"Philosophy in the classroom". Filadelfia: Temple University Press.
  5. Maclure, S., y Davies, P. (1994):"Aprender a pensar, pensar en aprender". Barcelona. Ed. Gedisa.
  6. Monereo, C. (coord.) (1992-93):"Aprendo a pensar". Madrid. Ed. Pascal.
  7. Monereo, C. (comp.) (1993):"Un estudio sobre la formación de profesores estratégicos: consecuencias conceptuales, metodológicas e institucionales". en Las estrategias de aprendizaje: procesos, contenidos e interacción. Barcelona. Ed. Domènech. pp. 149-168.
  8. Monereo, C., Pifarré, M., y Prats, I. (1993):" Pararse a pensar". Cuadernos de Pedagogía, 219. pp. 62-67.
  9. Novak, J.D. y Gowin, B. (1984):"Aprendiendo a aprender". Barcelona. Ed. Martínez Roca (1988).
  10. Yuste, C. (1994):"Los programas de mejora de la inteligencia". Madrid. CEPE.

Tornar a Pàg. Principal
Tornar
Bibliografia
Bibliografia

Per a suggerències o consultes:Correu electrònic cdorado@pie.xtec.es

© 1996 Carles Dorado Perea

Inici Pàgina: 1-12-96
Darrera revisió: 1-12-96