PROFESSORAT:
- Elena Barberá UOC
- Ana Camps UAB
- Montserrat Castelló URL
- Carles Monereo UAB
- Maria Lluïsa Pérez Cabaní UdG
- Juan Ignacio Pozo UAM
- Neus Sanmartí UAB
- Isabel Solé UA
- Enric Valls URV
|
OBJECTIUS:
1. Conèixer el marc conceptual i curricular de
les estratègies d'ensenyament i aprenentatge.
2. Analitzar críticament els principale enfocaments
existents en l'ensenayment de les estratègies d'aprenentatge.
3. Comprendre els nivells d'actuació del assessor
psicopedagògic en relació a la organització curricular de l'ensenyament de les estratègies
d'aprenentatge.
4. Conèixer les principals dificultats en que
es pot trobar-se l'assessor en relació a les àrees curriculars bàsiques.
5. Ser capaç d'elaborar i aplicar un projecte
d'intervenció basado en el assessorament d'estratègies d'ensenyament i aprenentatge.
MODULS:
Nº crèdits: 18 (180h)
Mòdul 1: Marc epistemològic, conceptual i
instruccional de les estratègies de ensenyament i aprenentatge (A DISTÀNCIA)
Mòdul 2: Modalitats d'organització curricular
en l'ensenyament de les estratègies d'aprenenetatge (PRESENCIAL)
Mòdul 3: Assessorament en dominis específics:
lectura, escriptura, matemàtiques, ciències socials i ciències naturals.(PRESENCIAL)
Mòdul 4: Projecto tutortizat (A DISTÀNCIA)
DESTINATARIS:
1. Assessors psicopedagògics d' EAPs o de la
pràctica privada, així com professors de psicologia i pedagogia de secundària.
2. Mestres de pedagogia terapèutica.
3. Membres d'equips directius, coordinadors i
caps de departament.
4. Psicòlegs, pedagogs i psicopedagogs interessats
en la temàtica
5. S'estudiaran casos concrets de mestres i
professors interessats en la temàtica.
DATAS:
16 Gener al 5 de Juny de 1999
Mòdul I: del 16 de Gener al 30 de Gener
Mòdul II: del 1 de Febrer al 15 de Febrer
Mòdul III: del 19 de Febrer al 19 de Març
Mòdul IV: del 20 de Març al 5 de Juny
Mòduls II i III:
Dilluns i Dimecres de 18h a les 21h
Divendres de 16h a les 20h
Dissabte de 9'30h a les 13'30h
|