"FREE ZONE: Àrea de descàrrega"

ARXIUS EXECUTABLES INTERACTIUS:

ARXIU: TAMANY: DESCRIPCIÓ:
SwFlsh.exe

(comprimit i auto-executable)
99 Kb Player. Visualitzador indepedent del Navegador d'Internet que permet la visualització autònoma dels arxius interactius que es mostren en aquesta WEB, possibilitant així, demostracions a tota pantalla "Off line", a alumnes, profes, pares... en ordinadors sense masses prestacions.
Reunio.exe

(comprimit i auto-executable)
152 Kb Interactiu que mostra en diferents seqüències una Reunió de Professors interessats en introduir les Estratègies d'aprenentatge en el seu Centre. Cada personatge reflexiona en grup sobre els diferents aspectes que hi intervenen, plantejant al final la possibilitat d'un Debat comú.
habilitats.exe

(comprimit i auto-executable)
91 Kb Interactiu sobre les principals habilitats cognitives en l'ensenyament i els procediments relacionats pel seu desenvolupament. Adequat per a professor i investigadors.
apunts1.exe

(comprimit i auto-executable)
84 Kb Interactiu que mostra el procediment i les estratègies adequades en la presa d'apunts. Treballat en molta profunditat i adaptat perquè sigui utilitzable pels propis alumnes, amb recomanacions i consells pràctics.

Darrera revisió: 1-1-98