"FREE ZONE: └rea de descÓrrega"

ARXIUS EXECUTABLES INTERACTIUS:

ARXIU: TAMANY: DESCRIPCIË:
SwFlsh.exe

(comprimit i auto-executable)
99 Kb Player. Visualitzador indepedent del Navegador d'Internet que permet la visualitzaciˇ aut˛noma dels arxius interactius que es mostren en aquesta WEB, possibilitant aixÝ, demostracions a tota pantalla "Off line", a alumnes, profes, pares... en ordinadors sense masses prestacions.
Reunio.exe

(comprimit i auto-executable)
152 Kb Interactiu que mostra en diferents seqŘŔncies una Reuniˇ de Professors interessats en introduir les EstratŔgies d'aprenentatge en el seu Centre. Cada personatge reflexiona en grup sobre els diferents aspectes que hi intervenen, plantejant al final la possibilitat d'un Debat com˙.
habilitats.exe

(comprimit i auto-executable)
91 Kb Interactiu sobre les principals habilitats cognitives en l'ensenyament i els procediments relacionats pel seu desenvolupament. Adequat per a professor i investigadors.
apunts1.exe

(comprimit i auto-executable)
84 Kb Interactiu que mostra el procediment i les estratŔgies adequades en la presa d'apunts. Treballat en molta profunditat i adaptat perquŔ sigui utilitzable pels propis alumnes, amb recomanacions i consells prÓctics.

Inici PÓgina: 1-12-96
Darrera revisiˇ: 1-1-98