PROCÉS

1. Primer de tot us haureu de distribuir els diferents rols, tenint en compte les vostres preferències i habilitat i que el treball és conjunt, tots sou responsables de totes les tasques.

a)    Historiador (S’encarregarà de buscar el text de la paràbola i informació de l’època en què va ser dita.)

b)    Guionista (Escriurà el text de la representació i guiarà el procés de fer el Powerpoint)

c)     Actors (Es disfressaran per fer la representació i trobaran l’attrezzo que necessitin)

d)    Periodista (Guiarà el debat final)

1. Un cop triats els papers, heu d’escollir una paràbola. Us proposo tres, però en teniu més de trenta per escollir.

1. Ara que ja està tot distribuït, només queda començar treballar, però per fer-ho el millor possible mireu l’apartat AVALUACIÓ i tingueu en compte quins aspectes són importants de cada activitat.

(Si la vostra paràbola no hi és a la llista seguiu els passos de la darrera: “UNA ALTRA”)