Títol del Taller :

Equipament

Programari
Descripció:
(extensió aprox. 2 fulls)

Arrel d’un seminari de Matemàtiques i d’una sessió de SATI en la que es va presentar el programa Clic, un grup de mestres vam veure la necessitat d’elaborar uns materials en un entorn de treball fàcil i atractiu pels alumnes per tal de reforçar aquesta àrea curricular. Vam triar el cicle superior, ja que una sèrie d’integrants del grup estaven treballant en aquest cicle i vam trobar que no hi havia gaire material en aquell moment ja fet.

Després d’una sèrie de sessions pedagògiques per triar quins continguts voliem desenvolupar, vam decidir agrupar les nostres acitivitats en diferents blocs creant unspaquets d'activitats que considerem que poden ser útils per l'aprenentatge de les matemàtiques al cicle superior de primària.

Aquestes activitats han estat elaborades per un grup de mestres de les escoles de Badia del Vallès i Barberà del Vallès.