Funcions del/de la logopeda
  • Proporcionar atenció logopèdica a l’alumnat: Treball presencial amb alumnes sords (i amb trastorn del llenguatge), individualment, en petit grup o dins l’aula ordinària. En casos de nens/es de curta edat, l’atenció es pot dur a vegades en presència del pare i/o mare, en un espai específic, per tal de vivenciar models de pautes de comunicació.

• Atenció a les escoles: Coordinació en els centres educatius amb els/les mestres tutors/es de l’alumnat sords (i amb trastorn del llenguatge) i altre professorat implicat en la seva educació.

• Atenció a les famílies: Formació i informació a les famílies per tal d’oferir pautes de comunicació que facilitin el desenvolupament personal i lingüístic del nen/a.

• Tasques de coordinació: Coordinacions periòdiques a la seu central del CREDA, i amb l’EAP de la zona per tal de garantir una resposta educativa coordinada.