Informació prèvia

La pàgina web que hi ha darrera aquesta caràtula està adreçada als i a les professionals d’EAP de la ciutat de Barcelona. Pretén divulgar els criteris d'intervenció amb l'alumnat amb greus dificultats de llenguatge i/o parla, per tal de servir de guia a aquells/es quan es plantegen sol·licitar que un determinat alumne/a de la seva demarcació sigui atès/a logopèdicament pel CREDA de Barcelona.

Els criteris relatius a la resposta educativa a aquest sector de l’alumnat es poden consultar en els següents documents, editats pel Departament d’Educació:

Aquests documents són l’únic referent oficial. Les explicacions recollides en aquesta web pretenen ser-ne una explicació resumida, una "guia ràpida", però pel fet de ser una elaboració  personal no tenen aquell rang.

D'acord