GUIA DIDÀCTICA

CONCLUSIÓ:

Ara us felicitem perquè el projecte de compondre una cançó, ja s'ha realitzat. Podeu felicitar als alumnes per com s´han organitzat i els animeu a continuar component cançons o alguna obra per a un conjunt instrumental, amb les eines que ara dominen

Ara, ja disposarem de més material musical a la Xarxa.

No us oblideu de comptar amb el Departament de Tecnologia, perquè el/la professora d'Informàtica posi a la Web del Centre la o les cançons que han creat els alumnes en aquesta WebQuest.

Es important que els alumnes valorin la utilitat d´aquesta activitat

Podria ser molt interessant que la presentin als companys i companyes, i els expliquin com de bé s´ho han passat amb la Música. Fins i tot els podrieu ajudar a organitzar una una sessió musical al vostre IES.

Des d'aquí, doncs, doneu l'enhorabona als alumnes, i us animo a que elaboreu la vostra WebQuest.