GUIA DIDÀCTICA

INTRODUCCIÓ:

LA Webquest de Música "Compondre una cançó" està pensada per als alumnes de segon cicle d'ESO y Batxillerat. Aquesta WebQuest proporciona indicacions per a desenvolupar l'activitat de compondre una cançó. A més a més, de l'àrea de Música, es poden treballar continguts de llengua Anglesa i de l'àrea de Plàstica. Així mateix, amplia i potencia la Competència TIC en l'aprenentatge.

Per desenvolupar aquesta Webquest , els alumnes han de tenir uns mínims coneixements de Llenguatge musical i de Llenguatge Informàtic.

"Compondre una Cançó" és ja per sí mateixa una eina d'expressió on es posen en joc la imaginació i la creativitat, tant necessària com atractiva, amb la finalitat d'obtenir uns coneixements que integren la personalitat de l'aprenent.