GUIA DIDÀCTICA

PROCÉS:

El projecte d'aquesta Webquest consisteix en compondre una cançó.

Els alumnes han de treballar en col·laboració. S'organitzaran en grups i cadascun d'ells tindrà una funció a realitzar.

En els exercicis que ha de resoldre de l'alumnat, s'hi troben els materials de suport per a realitzar tot el procés.

Hauran de fer recerques a Internet.També s'hauran de descarregar programes i aprendre a desar-los a una carpeta, i sempre tenir la precaució de revisar per l'antivirus que tinguin a l'ordinador qualsevol arxiu que es descarreguin, perquè poden tenir virus.

La millor formació de grups, són dues persones per ordinador, i han de ser conscients que totes les aportacions individuals les han de debatre entre tots.

Per a realitzar aquesta WebQuest, caldrà tenir :

1) Els ordinadors amb un processador Pentium II o clònic equivalent , capaç de processar la informació sonora/musical. Targeta de so.

2) Un Lector CD-R, és a dir, gravador.

3) Un Office, amb Processador de textos.

4) Auriculars personals de cada alumna/e, per tenir independència sonora i no molestar als companys/es.

5) Connexió a Internet i un navegador.

6) El Software és molt posssible que ja hi sigui en el Centre, en cas contrari, els poden trobar en la pàgina "Descàrregues".

Podeu consultar a la pàgina Recursos.

L'autora d'aquesta WebQuest està exempta de responsabilitat sobre els continguts de les pàgines webs que podeu trobar, així com dels webs on s'hi recullen dades personals a l'hora de registrar-se.

LA TEMPORITZACIÓ:

Serà definida segons la dinàmica dels grups, dels coneixements que tinguin d'Informàtica i de Llenguatge musical.

La realització d'aquesta Webquest es pot desenvolupar en 10 sessions d'una hora. És molt interessant proposar als alumnes que facin arribar feina i dubtes a la professora/r via Internet, a través d'un correu electrònic. Visiteu el portal educatiu EDU365 , que ofereix correu electrònic i d'altres serveis molt interessants per l'aprenentatge.