Us Presentem el Club de Matemàtiques del Manuel Blancafort:

La tradició matemàtica al nostre institut és ja molt antiga. Cal dir que els autors d'aquestes pàgines formem íntegrament les quinzena i setzena generacions de matemàtics, i tot just els primers que ens podem comunicar amb la resta del món per internet. Ens podem sentir orgullosos!!!

Aquesta atrevida aventura va ser iniciada per en Carles Romero, a qui, dos anys més tard, se li va afegir na Rosa Maria Trias, que esquivant el pas del temps, encara troben una part del seu temps per dedicar-lo a nosaltres.

La intenció principal dels fundadors d'aquesta noble institució ha estat, des dels seus inicis, fer veure als alumnes més interessats dels cursos superiors que es pot fruir de les Matemàtiques, des d'uns punt de vista interactiu, fugint de la rigidesa que tenen les classes.Podem afirmar que ho aconsegueixen plenament ja que l'índex d'assistència és molt elevat.

Per què en tingueu una idea, les nostres activitats es centren en dos grans objectius, preparar les Olimpíades Matemàtiques que es celebren cada hivern i la participació al concurs anual dels premis CIRIT.

Tornar a la pàgina principal