MANUALITATS

Hi ha molts treballs manuals que podem realitzar amb els alumnes tant per decorar la classe com per fer-los servir a l'aula d'anglès. Com mestres d'anglès coneixem la importància de crear un ambient agradable i motivador per que tingui lloc l'aprenentatge. No penseu que és molt més divertit treballar el Halloween amb fantasmes i bruixes que davant dels quatre pòsters avorrits de cada dia?

Molt bé, doncs aquí podreu trobar algunes idees per confeccionar materials bastant útils per treballar aquesta unitat. El més important és que són senzills i no requereixen molt de temps (tots sabem que no ens sobren les hores d'anglès ). Tot i això recordeu que les millors idees venen de la nostra imaginació i coses tan simples com un pot de iogurt i quatre tires de cartolines és poden convertir en una aranya ben simpàtica.

1. Podeu demanar als nens que dibuixen o pintin monstres i animals per crear una cartellera, flashcards o decorar parets i finestres de l'aula d'idiomes. Aquí teniu alguns models decorats pels nens i en alguns casos models en blanc que podeu fer servir.

Fantasma

2. Bruixa voladora. Recordeu que les manualitats són una excusa per ensenyar als alumnes el nom dels materials que necessitarem o les instruccions a seguir (retalla, enganxa, pinta, etc.). Aquesta bruixa cobreix aquestes necessitats i és especialment útil per practicar les descripcions del cos, la roba amb les estructures "She's..., She's got..., "She's wearing...". Els nens disfruten decorant-la de maneres ben diferents. Només necessiteu el model de bruixa que podeu imprimir i un palet o palleta per fer l'escombra.

Així ens van quedar a nosaltres:

Imprimir el model

3. Garlandes. Les tires de paper blanc amb diferents motius són molt adequades per les cartelleres o decoracions sobre la pissarra. Aquí teniu uns models de ratpenats i calaveres.

Imprimir el model

4. Mòbil. Els nens poden construir aquest mòbil amb diferents personatges que ens poden servir per introduir vocabulari, inventar una història, descriure les figures, etc.

Imprimir el model

Tornar a la pàgina principal