Carta de la Gisela

Desembre de 2001

Estimats Reis d’Orient:

Em dic Gisela, m'he portat molt bé però em portaré més bé encara.

M'agrada molt anar a l'escola.

Un petó i una abraçada per vosaltres. Us estimo molt.

M'agradaria que em portéssiu

una nina bufona

una gameboy

i un ordinador

Bon Nadal i que us ho passeu molt bé.

Gisela

Resposta

Orient, 17 de desembre.

Estimada Gisela,

Estem molt contents que aquest any ens hagis enviat un dibuix tan bonic com aquest, li diré a Baltasar, que ja que és el més alt la pengi al mural on tenim tots els dibuixos i fotos que ens envieu.

Es allà on també llegim les vostres cartes, i comencem el procés de les joguines: primer, mirem com us heu portat, després escollim els regals que us portarem, més tard, demanem als nans que facin els regals, i finalment, els emboliquem amb un preciós paper de regal, que la senyora Nera dibuixa amb molta cura, perquè encara que quan surtis a comprar vegis que també hi venen paper de regal, l’autèntic, és el que fa la Nera, que només el donem al Nadal.

Intentarem portar-te tot el que demanes encara que l'ordinador ho veiem una mica difícil, perquè pensa que al món hi han molts nens que demanen ordinadors, i s’han de repartir entre tots.

Estem molt contents que t’agradi anar a l’escola, i esperem que segueixi així!

Com ja deus saber s’acosta el dia de la nostra arribada a Barcelona, per això ens agradaria moltíssim que ens vinguessis a rebre! Esperem veure’t a la cavalcada!

Un cop arribis a casa després de la cavalcada, has d’anar a dormir ben aviat!

Molts petons de part de tots!

Els Reis

Tornar enrere