GUIA DIDÀCTICA

La webquest ha estat creada com activitat i eina complementària per a la classe de Religió. Està pensada per al Cicle Superior de l'Educació Primària. Es demana que amb els conceptes treballats a classe i la investigació personal arribin a conèixer el personatge històric Jesús de Natzaret i també el mitjà social, polític, econòmic en el que va viure.

OBJECTIUS

Conceptuals

Procedimentals

Actitudinals

PROCÉS

Cada alumne, individualment, en una sessió classe... emprendrà la webquest. La webquest està dividida en dos grans blocs. El geogràfic i el social. A cada bloc l'alumne ha de recollir informació. Després haurà d'omplir uns quaderns virtuals. Aquests son autoevaluables. Una vegada completats el dos blocs (el geogràfic + el QV i el social + el QV) l'alumne ha de enviar un informe via correu electrònic amb les conclusions de la seva investigació.

La temporalització seria d'una sessió de 45 minuts per bloc i una tercera per a confeccionar l'informe final amb les conclusions.

AVALUACIÓ

L'avaluació tindra dues vessants: