Questionari per a la formulació

d'objectius

1.     Quč és  el que específicament vols canviar en la teva prŕctica docent?

Expressa-ho en forma positiva: digues el que vols aconseguir concretament, no el que no vols aconseguir.

2.     Com t’adonaries que aconsegueixes aquest canvi? Quč veuries, escoltaries, sentiries? Com s’adonaria una altra persona que ho has aconseguit?.

Descriu l’objectiu de canvi en els tres sistemes representacionals principals: visual, auditiu i cinčtic.

3.     Quan vols que aquest canvi es produeixi? Amb quins alumnes vols notar que has aconseguit aquest canvi?

Defineix en quin context vols aconseguir el teu objectiu de canvi.

4.     Quč necessitaries per aconseguir aquest objectiu? Quč t’impedeix aconseguir-lo ara?

Pensa quins recursos necessites.

5.     Com et beneficiaria com a professor i com a persona  aconseguir aquest objectiu?

Adaptat per Susanna Soler Sabanés a partir del “Qüestionari de la bona forma”. Apunts del curs “Practitioner en Programació Neurolingüística”. Centre IRCO. Barcelona (2002-03).

enrera