| 
          
          1.     
          
          
          Quč és  el que específicament vols canviar en la 
          teva prŕctica docent? 
          
           
          
           
          
           
          
           
          
           
          
           Expressa-ho en forma 
          positiva: digues el que vols aconseguir concretament, no el que no vols 
          aconseguir. | 
          
           
          
           
          
           
          
           
          
           
          
           
          
           
          
           
          
           
          
           
          
           
          
           
          
           
          
           
          
           
          
           | 
| 
          
          2.     
          
          
          Com t’adonaries 
          que aconsegueixes aquest canvi? Quč veuries, escoltaries, sentiries? 
          Com s’adonaria una altra persona que ho has aconseguit?. 
          
           
          
           
          
           
          
           Descriu l’objectiu 
          de canvi en els tres sistemes representacionals principals: visual, 
          auditiu i cinčtic. | 
          
           
          
           | 
| 
          
          3.     
          
          
          Quan vols que 
          aquest canvi es produeixi? Amb quins alumnes vols notar que has aconseguit 
          aquest canvi?  
          
            
          
           
          
           
          
           Defineix en quin context 
          vols aconseguir el teu objectiu de canvi. | 
          
           
          
           | 
| 
          
          4.     
          
          
          Quč necessitaries 
          per aconseguir aquest objectiu? Quč t’impedeix aconseguir-lo ara? 
          
           
          
            
          
            
          
           Pensa quins recursos 
          necessites. | 
          
           
          
           | 
| 
          
          5.     
          
          
          Com et beneficiaria 
          com a professor i com a persona  aconseguir 
          aquest objectiu? 
          
           
          
           
          
           
          
           
          
           
          
           
          
           
          
           | 
          
           
          
           | 
    
Adaptat per Susanna Soler 
    Sabanés a partir del “Qüestionari de la bona forma”.   
    Apunts del curs “Practitioner en Programació Neurolingüística”. 
    Centre IRCO. Barcelona (2002-03).