Free counter and web stats
títol
recursos

web
©Emilia Alcaraz Delgado
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons

benvinguts al web de recursos!

En aquest espai web trobareu tot un seguit de recursos que esperem siguin d’utilitat a la vostra pràctica educativa.

Us demanen que tingueu en compte les condicions d’ús que han quedat expressades a la icona de Creative Commons.

plasticmania
Vocabulari Farmàcia

Emilia Portrait0

escola

enllaços

eines

inici

informàtica

Us ofreim una activitat per a la PDI que hem creat i penjat a l'espai Alexandria de la XTEC i que creiem serà del vostre interès:

Es tracta d'un paquet d’activitats adreçat al professorat i alumnat que utilitza per primera vegada una PDI, de qualsevol marca, en la que s’ha instal.lat el programari Notebook 10.

Aquest paquet és un material complementari que s’ha utilitzat al taller:

"Iniciació a la digitalització dels centres i de les aules"

Iniciació a la digitalització dels centres i de les aules

Us mostrem unes activitats JCLIC de creació pròpia, realitzades amb el JavaClic amb les que es pot jugar en línia o descarregar-les a l'ordinador. En aquest últim cas, cal instal.lar prèviament el programa JClic.

També hem incorporat tot un seguit de MATERIALS: tutorials, fonts de lletra,... que us poden ajudar en les vostres creacions informàtiques.

D'altra banda, us volem mostrar algunes de les ACTIVITATS D'AULA que portem a terme amb els alumnes de la nostra escola. Incloem els materials utilitzats, així com les instruccions per portar-les a la pràctica.

Per últim, hem seleccionat tot un seguit de JOCS EDUCATIUS que hem trobat a la web i els hem classificats per edats.

vocabulari

Us oferim la possibilitat d’imprimir unes fitxes de VOCABULARI bàsic català, que han estat pensades per ser utilitzades pels alumnes nouvinguts, però que es poden utilitzar també per la resta de l’alumnat tant d’Educació Infantil com el de Primària.

Recentment, hem incorporat el vocabulari sobre La Farmàcia. Us presentem una mostra.

nou
Vocabulari Farmàcia