I els nens, què hi diuen?

Aquestes són algunes de les coses que han dit els nostres alumnes participants en el projecte sobre la filosofia, l'art i l'estètica:

I like philosophical Equiry because we get lots of different opinions on lots of different subjects.I think this project is really fun and I like to let people from other countries to know how we live. It was fun making the box for Pau Vila and listening to all the ideas we had for what to put in it, and I am looking forward to sending the other boxes.
I think having philosophical Enquiry after school next year is a very good idea specially for people going to high school. I also think it will be much better with more people going so you will get a wider view on what people think.
I hope this project works because I'm sure other people would like to know how the rest of the world lives and thinks".(11 years. Langbank school, Scotland)
"Per giudicare se mi piace devo
conoscere"
(Iloria. 11 anni)

"An artista puó transformare la realtá"
(Davide. )

"Non sempre ció che é bello "fuori" è belloanche "dentro"
(Eugenio. Scuola Giovanni Pascoli. Rovigo)

El dia 16 d'abril els alumnes de P-5 de l'Escola Belga de Mons van visitar la "Exposition du Bon Vouloir" on artistes regionals exposaven les seves obres fetes amb capses: "Les boîtes á croyance". En tornar a l'escola els nens i nens van representar, ells també dins una capsa, els seus desitjos, les seves creences, la seva realitat:

"Dans une boîte maman, j'ai mis tout mon moi. C'est mon histoire à moi pour toi. Un peu de tissus, quelques clous, et du bois, pour toi savoir mon histoire..."

"Cada llum, cada color em fa sentir una cosa diferent".

"M'agraden els colors vermells i grocs per què em fan sentir més alegre".

"Les escultures són més divertides per què les pots tocar i mirar des de diferents angles".

"M'he adonat que cada nen de la classe veu els quadres de diferent manera i fa preguntes molt diferent de les meves".
(Alumnes de 6è Primària de l'Escola Pau Vila)

I tu que hi dius de la filosofia, l'art i l'estètica?

Si ens vols enviar el que en penses... No oblidis dir el teu nom, edat, i l'escola des d'on ens envies el missatge..

Tornar al Portal de PECA