ESCOLA PÚBLICA PAU VILA.

ESPARREGUERA. CATALUNYA. ESPANYA

L'escola Pau Vila està situada a Esparreguera, un poble d'uns 14.000 habitants, molt a prop de Montserrat i a uns 35 Km de Barcelona. L'escola va ser construïda al 1980 per tal de donar resposta a l'explosió demogràfica d'Esparreguera en aquell temps. Està situada  La Plana, un nou barri de cases unifamiliars (en un inici, l'alumnat, majoritàriament provenia d'aquesta zona). Actualment els alumnes d'aquest barri representen menys d'un terç del total. La resta ve a l'escola des del centre del poble o dels barris propers.
Tipus d'escola:  Escola Pública d'Educació Infantil i Primària
Número d'alumnes: 438
Mestres: 26
Alumnes per aula: 25 aprox.
Alumnes amb NEE 13
Llengua vehicular: Català
Altres llengües: Castellà i anglès
Línia d'escola La línia de treball de l'escola ha estat consolidada i consensuada de manera  col·lectiva, progressiva i estable.
Aquesta línia de treball està construïda, fonamentalment,  sobre la base del treball per projectes alternant els propòsits d'autonomia personal i el consens del grup. El claustre de professors sempre ha estat molt sensible als nous corrents metodològics i a les innovacions que, mitjançant projectes, programes pilots o experiències, s'han anat introduint a la vida quotidiana de la nostra escola.
Per contactar amb els coordinadors del projecte, l'Enric Calvet o l'Iñaki Andrés

Tornar al Portal de PECA