Crèdit Variable
"Papallones"

IES de Puig-reig

Durant un parell d'anys s'ha anat realitzant a 3r d'ESO i durant el tercer trimestre un crèdit variable al voltant de les papallones que permetia introduir l'alumnat en el coneixement dels insectes i en les tècniques bàsiques del treball de camp. Darrerament la minva en l'oferta de CV que arreu s'ha produit ha fet que molts crèdits variable hagin desaparegut del mapa, entre ells el de "Papallones" que ofertàvem a l'IES de Puig-reig. Per dur-lo a terme s'havia elaborat un material que podeu obtenir clicant aquí. Les activitats es basen en l'alternança de classes teòriques amb classes pràctiques al laboratori i amb la realització setmanal d'un itinerari que trobareu descrit a les pàgines d'aquesta web destinades als centres de secundària de la comarca. Amb aquesta pàgina el que fèiem era explicar les diverses activitats que anàvem realitzant i alhora volia servir com a espai de comunicació entre els/les alumnes que realitzaven el crèdit.

pàgina inicial