Pautes a seguir, anàlisi i actuació pedagògica amb alumnes amb resta de visió. |
---|
1- Objectiu: - Aprenentatge de l’optimització de la resta visual en base a l’Informe Oftalmològic. 2- Fitxa Oftalmològica: - Patologia 3- Informe sociofamiliar 4- Metodologia a emprar - Sistema bàsic de treball en vista. 5-Confecció de programes generals per ambdós grups. |
![]() |
|
---|---|---|
![]() |
||
6- Materials necessaris. |
||
Quan treballem amb alumnes amb baixa visió l’Informe Oftalmològic és fonamental, per tant, resulta important conèixer el funcionament de l’ull, les diferents estructures i les patologies més comunes que podem trobar, així com saber interpretar l’Informe Oftalmològic, per tal de poder realitzar la nostra tasca pedagògica amb el màxim de rigor possible.
|
|
Anteriorment ja s'han anomenat les afectacions més comunes que ens podem trobar dins l'aula, però no s'ha parlat d'un tema més específic i molt important com és la il·luminació adequada en cada cas en funció dels diferents tipus de malalties visuals, això ho veurem en el següent apartat
|
http://fpcee.blanquerna.url.edu/sop/queessop/materialdocent3.pdf