Official Exams in Catalonia
Generalitat de Catalunya Exàmens Oficials de les Escoles Oficials d'Idiomes
Els exàmens de les Escoles Oficials d'Idiomes són reconeguts oficialment a Catalunya i la resta de l'estat. En aquesta pàgina trobaràs Informació sobre les dates d'exàmens, mostres de proves anteriors i altres dades útils sobre aquests exàmens.
EEOOII Escoles Oficials d'Idiomes de Catalunya i Espanya
Si cliqueu a l'enllaç "escuelas" i seleccioneu Catalunya entre les diferents comunitats autònomes, trobareu les adreces i els enllaços a les pàgines web de totes les Escoles Oficials d'Idiomes (EOI) de Catalunya. També trobareu molta altra informació interessant sobre les EEOOII.
University of Cambridge Exàmens de Cambridge
Exàmens reconeguts oficialment al Regne Unit i que gaudeixen d'un gran prestigi a tota Europa. Informació sobre els exàmens de Cambridge: PET, First Certificate English (FCE), i tot el que necessitis saber sobre criteris d'avaluació, dates d'exàmens, mostres de proves anteriors... També hi ha una pàgina amb la informació en Català.
University of Cambridge Centres on es poden realitzar les proves dels exàmens de Cambridge a Espanya
Posa't en contacte amb el teu centre examinador més proper per qualsevol tipus d'informació sobre els exàmens de Cambridge: dates d'exàmens, matrícules, com inscriure's i com preparar-se.
TOEFL TOEFL
El TOEFL és un examen oficial d'anglès nord-americà i es centra fonamentalment en l'ús de l'idioma a nivell universitari. Moltes universitats dels Estats Units i Canadà exigeixen aquest test com a requisit d'admissió. L'estructura de l'examen és similar a la dels exàmens de Cambridge, amb quatre parts ben diferenciades (listening, structure, reading, writing) amb l'opció de fer també la prova oral. A Catalunya, només es pot fer aquesta prova a Barcelona. Aquí hi trobareu mostres d'exàmens (sample questions) i exercicis (tutorials and practice
exercises).