| Mediació escolar | |||
![]() |
Durant el curs 2006-07, el Col·legi Sagrada Familia va començar un nou projecte: introduir la mediació dintre de l'espai educatiu. Per això l'any passat es va realitzar un curs de Mediació escolar que ens va donar les eines per conèixer quines son les tècniques i què podem fer per posar en pràctica la mediació com a mètode de resolució de conflictes. Aquesta formació específica va anar dirigida solament al professorat. Aquest curs 2006-07 ja passem a la pràctica real.
|
||
|
|||