f i l o s
la web
de la classe de filosofia 

CreaciOns d'alumnes
intervencions

Aquí trobarás activitats fetes per alumnes i que poden ajudar-te a entendre la filosofia, a preparar les proves o a inspirar-te.

intervencions: exposicions fetes en el institut a partir d'activitats de la classe.

cartes a filòsofs: els alumnes de 2n redacten cartes imaginàries als filòsofs de la selectivitat amb els dubtes que tenen. Ells mateixos escriuren la resposta.

diàlegs: inspirant-se en les converses que tenim a la classe de 1r, alguns alumnes escriuen un diàleg filosòfic.

videos: explicacions de la filosofia d'un autor de 2n o de temes de 1r on els protagonistes són els alumnes. La imaginació al poder!

artícles: els alumnes de 2n es converteixen en periodistes que escriuen articles de divulgació sobre els autors de la selectivitat.

entrevistes: els alumnes de 2n es converteixen en periodistes que fan entrevistes als autors de la selectivitat.

presentacions: els alumnes de 1r pengen les seves presentacions de powerpoint sobre els temes investigats a la classe.

murals: fotografies dels murals fets sobre filòsofs (2n) i sobre els temes de filosofia (1r)

cArtes a filòSofs
diÀlegs
VidEos
artIcles
entrevistes
presentacions
murals
 
© félix de castro