f i l o sofart

mural FILOSOFIA?

FILOSOFIA?

El tercer dijous de cada novembre, data en la que es calcula va néixer Sòcrates, es celebra des de fa 2 anys el Dia Internacional de la Filosofia, proposat per la UNESCO. Enguany la data és el 16 de novembre.

Tenien en compte que tots els alumnes de batxillerat cursen Filosofia i que és una assignatura nova per ells, ja que no existeix ni a primària ni a l’ESO, una de les primeres tasques a fer és sempre conèixer què és això de la filosofia.

“Filosofia?” és una intervenció en l’espai del’institut per apropar la filosofia als alumnes i promoure la reflexió sobre la importància del pensament. Es composa d’un mural a l’entrada del centre, amb cites de filòsofs, imatges i afirmacions de persones del carrer, i també de cartells per tot el centre que provoquen una reflexió directa.

>>el mural a l'institut