Mireu que fan els artistes !   Enllaços actualitzats desembre 2011

Utilitzeu el MENÚ DESPLEGABLE
per visualitar l'obra dels diferents artistes. Cliqueu damunt la disciplina que preferiu i escolliu l'autor que més us agradi.

• Si feu un clic, amb el botó esquerra del ratolí, damunt el nom de l'artista, podreu veure totes les imatges d'aquest autor que localitza el Google.

• Si feu un clic, amb el botó esquerra del ratolí, damunt el nom d'una obra en concret, podreu accedir directament a una foto de la mateixa.

• Per veure la imatge a tamany real, situeu el cursor   (fletxa blanca) damunt la foto

- Si utilitzeu Mozilla Firefox, quan aparegui la lupa , cliqueu damunt la fotografia.

- Si utilitzeu Internet Explorer, cliqueu sobre la icona que apareixerà, a la cantonada inferior dreta.

Quan hagueu vist l'obra d'un artista, cliqueu damunt els botons     o   , situats a la cantonada superior esquerra de la barra de menús, per tornar a aquesta pàgina

Descarregar qüestionari per alumnes    (Actualitzat desembre 2011)

Concepció i disseny Francesc Iglesias