QUÈ?
   Els alumnes de l'escola Sant Martí quan arriben al Cicle Superior fan tallers de  bricolatge, de dibuix, de cuina i de pintura.
    El taller de Pintura Romànica el fan els alumnes del 2on curs del Cicle Superior.

PER QUÈ?
Quan fem aquest taller pretenem que els nens coneguin com es vivia a l'època en que es feia aquest tipus de pintura.
Sàpiguen identificar les característiques de l'art romànic, especialment la pintura.
Que experimentin com es fa una obra de  pintura al fresc.

COM ENS ORGANITZEM?
Fem dos grups amb els alumnes de 2on de Cicle  Superior. Durant un quadrimestre un grup fa el Taller de cuina i l'altre el taller de Pintura Romànica. Al segon quadri mestre canvien de taller.
 Comencem amb una completa informació  sobre el contingut del taller.
Desprès continuem amb una explicació sobre la situació social , política i artística  durant l’edat mitjana.
Acabem amb la realització d'un treball de pintura al fresc imitant la tècnica que s'utilitzava en aquesta època.
Amb aquests treball desprès fem una exposició al col·legi.