|
M.C.
Escher calidociclos
(Doris Schattschneider i W.Walquer)
Si
t'agraden les sorpreses. Tracta la màgia de l'obra
d'Escher en la tridimensionalitat. Podrà descobrir
la regularitat i la simetria que resulta de combinar
la geometria i l'obra plàstica d'Echer.
Editorial
Taschen 1992 ( Germany)
|
|
Una
metodologia activa y lúdica para la enseñanza
de la geometría
(A.
Martinez Recio, F. Juan Rivaya)
Parteix
de les possibilitat motivadores i lúdiques
de la psicomotricitat per l'exploració de l'espai
la seva virtut és atraure l'alumne cap l'aprenentatge
de la geometria.
Editorial
Sintesis 1989 ( Madrid)
|
|
Invitación
a la didáctica de la geometria (
Claudi Alsina, Camen Burgés )
L'ensenyança
de la geometria com una disciplina desitjable i bella,
ens ofereix resultats brillants així com raonaments
i metodologies amb gran caràcter formatiu.
Aquest llibre pot ser una guia per plantejar-se una
didàctica de la geometria viva, interessant
i útil.
Editorial
Sintesis 1989 ( Madrid)
|
|
Recursos
en el aula de matemáticas (
Francisco Hernán, Elisa Carrillo)
Per
tots aquells que vulguin gaudir amb les classes de
matemàtiques. Per ajudar als alumnes a desenvolupar
les capacitats de construir, imaginar, conjecturar,
investigar, explorar possibilitats diverses.
Editorial
Sintesis 1991 ( Madrid)
|
|
Investigando
las matemáticas (libro 3 i 4) (Robert
Fisher, Alan Vince)
Aquests
llibres presenten material fotocopiable per utilitzar
tant individualment com amb el grup classe. Recopilació
de jocs i problemes per introduir conceptes i tècniques
de resolució que es poden ampliar fins arribar
a nivells d'abstracció cada cop més
grans.
Edicions
Akal 1990 (Madrid)
|
|
Matemàtiques
a la carta (Teresa
Serra, Montserrat Torra, Isabel Batlle)
Construir
el coneixement matemàtic a partir de l'observació,
manipulació, relació i generalització
dels elements de mon que els envolta, del joc amb
aquests elements i de la posada en comú de
parers entre iguals.
Institut
de Ciències de l'Educació, Universitat
Autònoma de Barcelona 1995
|
|
|
|
Pàgina
creada el 4 de març 2003
|