BIBLIOGRAFIA

CEIP Joan Coret ( Badalona )

Geno Roig Gafas Responsable del taller

 
BIBLIOGRAFIA
 

M.C. Escher calidociclos (Doris Schattschneider i W.Walquer)

Si t'agraden les sorpreses. Tracta la màgia de l'obra d'Escher en la tridimensionalitat. Podrà descobrir la regularitat i la simetria que resulta de combinar la geometria i l'obra plàstica d'Echer.

Editorial Taschen 1992 ( Germany)

Una metodologia activa y lúdica para la enseñanza de la geometría

(A. Martinez Recio, F. Juan Rivaya)

Parteix de les possibilitat motivadores i lúdiques de la psicomotricitat per l'exploració de l'espai la seva virtut és atraure l'alumne cap l'aprenentatge de la geometria.

Editorial Sintesis 1989 ( Madrid)

Invitación a la didáctica de la geometria ( Claudi Alsina, Camen Burgés )

L'ensenyança de la geometria com una disciplina desitjable i bella, ens ofereix resultats brillants així com raonaments i metodologies amb gran caràcter formatiu. Aquest llibre pot ser una guia per plantejar-se una didàctica de la geometria viva, interessant i útil.

Editorial Sintesis 1989 ( Madrid)

Recursos en el aula de matemáticas ( Francisco Hernán, Elisa Carrillo)

Per tots aquells que vulguin gaudir amb les classes de matemàtiques. Per ajudar als alumnes a desenvolupar les capacitats de construir, imaginar, conjecturar, investigar, explorar possibilitats diverses.

Editorial Sintesis 1991 ( Madrid)

Investigando las matemáticas (libro 3 i 4) (Robert Fisher, Alan Vince)

Aquests llibres presenten material fotocopiable per utilitzar tant individualment com amb el grup classe. Recopilació de jocs i problemes per introduir conceptes i tècniques de resolució que es poden ampliar fins arribar a nivells d'abstracció cada cop més grans.

Edicions Akal 1990 (Madrid)

Matemàtiques a la carta (Teresa Serra, Montserrat Torra, Isabel Batlle)

Construir el coneixement matemàtic a partir de l'observació, manipulació, relació i generalització dels elements de mon que els envolta, del joc amb aquests elements i de la posada en comú de parers entre iguals.

Institut de Ciències de l'Educació, Universitat Autònoma de Barcelona 1995

   
 

Pàgina creada el 4 de març 2003

 
 
Pàgina inicial