Horaris dels grups

L'Institut Milà i Fontanals té marcades dues franges horàries:

Matí De 8h a 14h30m
Tarda De 15h a 21h30m

Tots els estudis s'emmarquen en aquestes franges horàries.

A continuació es detallen els horaris dels diversos grups.

Estudis Tipus Nivell

Grups i Horaris

CFM Sistemes microinformàtics i xarxes LOE 1

1 grup pel matí
Subgrup A
Subgrup B

2 1 grup per la tarda
CFS Desenvolupament d'Aplicacions Web LOE 1 1 grup per la tarda
2 1 grup per la tarda
CFS Desenvolupament d'Aplicacions Multiplataforma LOE 1 1 grup pel mati
LOE 2

1 grup per la tarda

Observacions per la correcta interpretació dels horaris:

Cicle - Grup Observacions
CFM - SMX - 1r Hi ha un únic grup desdoblat, és a dir, els alumnes estaràn agrupats en dos subgrups (A i B). La distribució d'alumnes en els subgrups l'efectuen els professors a l'inici de curs i al llarg del curs es pot produir canvis de subgrup per tal d'aconseguir una millor marxa del grup.
CFM - SMX - 2n Els alumnes que hagin de cursar algunes UFs pendents de 1r. curs, hauran d'anar obligatòriament a classe de 1r., pels matins. Per aquest motiu, se'ls assignarà, a l'inici de curs, un dels dos subgrups de 1r.

CFS - DAM - 2n
CFS - DAW - 2n
CFM - SMX - 2n

En aquests cicles hi ha un mòdul de SÍNTESI (CFM) - PROJECTE (CFS) amb unes hores fixes durant tot el curs i que es veuen incrementades amb les hores d'altres mòduls quan aquests finalitzen al llarg del 3r trimestre.

Els mòduls que finalitzen abans i que cedeixen les seves hores al mòdul de SÍNTESI - PROJECTE, es poden veure en els esquemes de distribució de continguts dels grups de 2n, amb enllaços al final d'aquesta pàgina. .

Continguts oficials dels títols

Esquema de distribució dels continguts