QUI SOM?

Som 20 alumnes de 4t d' E.S.O. de l'escola Isabel de Villena que el curs passat (96-97) vam fer el crèdit variable Conèixer les reaccions químiques quotidianes, amb la professora de química Dra. Roser Fusté. Al final del crèdit, diferents grups de quatre persones van fer treballs relacionats amb el sabó i la pasta de dents. D'entre tots els alumnes, al final del curs, es van presentar quatre persones com a voluntaris per a participar en aquest II concurs de Webs de Ciència coordinats pel nostre professor d'informàtica Ignasi Sebastià.

Els nostres noms són: Marc Satorra, Marc Cámara, David Trelles i Ferran Gil.

Ens anomenem, com a grup, Cosmètics.

Volem agrair la possibilitat que l'escola ens ha ofert per a realitzar aquest projecte, així com l'ajut que em rebut per part del professor de llengua catalana Ricard Salvadó.

Data de darrera actualització: 31 d'octubre de 1997.

Aquestes pàgines WEB han estat desenvolupades a una resolució de 800x600 dpi i 256 colors.