CONCLUSIÓ

Com a gran reporter o periodista has pogut conèixer els cants i els instruments proposats, saber com són, perquè s'utilitzen i quins ús en fem. Creus que la música ens acompanya en moments de gresca?

Pregunta als teus pares i mares, avis i àvies i parentel·la variada si coneixen aquests estils de cant i els instruments o si quan eren petits en sentien d'altres... estigues atenta que segurament t'explicaran una colla de records que segur que t'agradarà escoltar. (i fins i tots et poden ensenyar alguna cançó!)

T'has atrevit a cantar les corrandes? Ja saps que les podeu utilitzar en qualsevol moment de festa, tot improvisant alguna lletra. Segur que us divertiu!

Ja pots anar per tot arreu, sabent que la música popular s'utilitza sobretot per passar-s'ho bé.

Podeu consultar al blog el què altres escoles han escrit..... (demaneu l'adreça al correu de la Immaculada)

Bona feina!