TASCA

Teniu tres àmbits diferents de recerca. Per tant, caldrà formar tres equips que s'encarregaran de buscar, aprendre i redactar cadascún dels articles de la revista (probablement també aniran a internet, per tant, haurem de tenir imatges apunt)

Primer mirareu quins dels apartats us ha agradat més i us hi apuntareu. La coordinadora dels articles serà qui finalment decidirà qui forma part de cada equip, tenint en compte els interessos, motivacions i capacitats de cadascuna o cadascun.

Cant improvisat- les corrandes

OBJECTIU:Aprendre què són les corrandes i poder-les cantar.
MITJÀ: Article per la revista Caramella, audiovisual per la web, exposició a la resta de l'escola.

Acordió diatònic

OBJECTIU:Aprendre com són i com sonen

Gralla

OBJECTIU:Aprendre com són i com sonen.