17.7.03

Aquí podeu passejar-vos per la Guia Telemàtica Educativa mantinguda per l'Equip IEARN-Pangea. Ells mateixos, en la presentació, diuen: "En nom de tots els companys i companyes de la xarxa educativa internacional IEARN-Pangea tenim el goig de presentar-vos aquesta guia, adreçada a tots els professionals del món de l'educació amb la intenció de fer la nostra modesta aportació en el camp de la telemàtica educativa. Una aportació que fem des de la vessant pràctica, sorgida del dia a dia a les escoles i fruit d'una experiència adquirida al llarg de més d'una dècada de treball en xarxa així com de la participació, elaboració i coordinació de projectes telemàtics cooperatius. És la nostra intenció compartir i acostar els coneixements que hem adquirit al llarg d'aquest temps tant als companys que fa temps que han entrat en aquest món com dels que necessiten pautes i consells per fer les primeres passes. El material que s'hi inclou està agrupat en sis grans blocs:
. Aplicació didàctica de la telemàtica educativa
. Metodologia.
. Eines i Recursos tècnics.
. Projectes.
. Xarxes educatives.
. Models de formació.

14.7.03

El 2,3 i 4 de juliol he estat a Sagunt (València). Em van convidar per dinamitzar un Taller de l'Escola d'Estiu de FPA. El taller era sobre "Aplicació de les NTIC i producció de materials a la FPA" (no més de 7 hores en total). Per a l'ocasió vaig recopilar divers material que podeu consultar aquí.

12.7.03

Perspectiva Ambiental es un dosier periódico de educación ambiental para maestros y útil para los padres de familia. Estas unidades didácticas aportan datos e informaciones para romper tópicos sobre el medio ambiente, sugerir actividades pedagógicas para organizar en la escuela y periódicamente promueve campañas de participación a favor del medio ambiente.

9.7.03

5.7.03

Weblogs en educación - Notícia de Octeto (Canal digital de tecnología educativa de la Universitat Jaume I de Castelló). Fa referència al número de julio/agosto de The Technology Source que inclou varis artícles sobre la utilizació i l'impacte de les weblogs en l'educació.

3.7.03

La Laura és una "crack" de la informàtica. Crec que seria molt benvinguda.

2.7.03

Hola, puc invitar a la Laura a escriure a Quadern?
Pepa

1.7.03

Existeix Drupal en català. El seu traductor manté un weblog prou interessant anomenat Puntbarra. Ah! i és d'un poblet del Maresme anomenat Mataró ;.)